۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۴۲۴۲۸
امام جمعه شهر اردل:

برداشتن حجاب مقدمه برداشتن عفت زنان است/ اینستکس یک امتیاز و دست آورد برای مانیست

امام جمعه شهر اردل گفت: برداشتن حجاب مقدمه ی برداشتن عفت زنان است چرا که تمدن غرب امروز برای دست یافتن به مقاصدشوم وشرم آور خودشان به مخالفت باحجاب برخواستند.
برداشتن حجاب مقدمه برداشتن عفت زنان است/ اینستکس یک امتیاز و دست آورد برای مانیست
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی گفت: خدای متعال انسان را کمال خواه آفرید یعنی به دنبال آرزوها و خواسته های خوداست و به حدی و اندازه ای قانع نیست.

بهرامی افزود: انسان اگر راهی و مسیری و برنامه ای نتواند خواسته های او را تامین کند آن را کنار می زنداگر هدایتی هم نتواندنیازهای اورا برآورده کند آن را رها می کند.

وی بیان کرد: هر چقدر انسان در مسیرحق و درست حرکت کند و هر میزان که به مقصد نزدیک می شود آثار آن مقصد را می بیند مثل اینکه به سمت یک بوستان و گلستان می رود و هرچه نزدیکتر می شود آثار آن بوستان مثل بوی خوش آن طراوت وچشم نوازی آن را بیشتراحساس می کند لذا بیشتر شوق دارد که زودتر برسد.

بهرامی اظهار کرد: اگر انسان می خواهد از راه حق و عبودیت خدا بیرون نرود باید در راه خدا حرکت کند نه اینکه بایستد یاخدای نکرده فقط ادای آدمهای مومن را در بیاورد.
 
 برداشتن حجاب مقدمه ی برداشتن عفت زنان است/ اینستکس یک امتیاز و دست آورد برای مانیست

امام جمعه شهر اردل در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل  با اشاره به 21 تیرماه روز عفاف و حجاب اظهار داشت: این روز یادآور برخورد خشن و تند رضاخان قلدر پهلوی با مردم معترض به قانون کشف حجاب در مسجد گوهرشاد است که برای سرکوب مخالفت مردم، آنان را به گلوله بست.

 بهرامی افزود:حجاب، پوشش ظاهری است و عفاف آن پوشش باطنی است،حجاب جسم را می پوشاند از طمع چشمها وهوسهای آلوده  وبه انسان امنیت وآرامش می دهد و عفاف ،درون و ارزشهای اخلاقی وباطنی را می پوشاند ازفریب نفس و سرقت شیاطین.

وی با بیان اینکه برداشتن حجاب مقدمه ی برداشتن عفت زنان است افزود: تمدن غرب امروز برای دست یافتن به مقاصدشوم و شرم آور خودشان به مخالفت با حجاب برخاستند.

خطیب جمعه شهر اردل بیان کرد: در همیشه تاریخ بشردر ادیان مختلف در ایران باستان خودمان مسئله حجاب یک امر طبیعی بود.

حجت الاسلام بهرامی ضمن  تبریک میلاد باسعادت امام رضا (ع) گفت: امامی که مشهدش چشم و چراغ و نور امید ما ایرانیان است، امروز انقلاب مامیراث آن امام عزیز است و دین و شیعه گری ما مدیون حضور ایشان و به دنبال ایشان ورود امامزادگان فراوان به سمت ایران است.

خطیب جمعه شهر اردل با اشاره به طرح اینستکس و با بیان اینکه سازوکار این طرح بدتراز شرایط نفت در برابر غذا است گفت: اینستکس یک امتیاز و دست آورد برای مانیست بلکه یک اهرم فشار دیگر برای غرب خواهد بود.

حجت الاسلام بهرامی اذعان داشت: اساسا در دنیاطبق قوانین بین المللی هیچ کشوری را نمی توان به هردلیلی تحریم داروئی یامواد ضروری کرد نیاز به سازوکار نداردما به دست خودمان داریم یک شرایطی را می پذیریم تا دارو وغذا به دست ما برسد.

وی گفت:  اینستکس یعنی یک شرکتی در اروپا تاسیس بشود نفت مااگر فروش رفت پول فروش آن نفت در آن شرکت در اختیار اروپائی ها باشد در برابرآن مایحتاج مایعنی غذا وداروی ما تامین بشود وخود این یعنی پذیرفتن یک فشارواهرم فشار از سوی غربیها هروقت نخواستند ندهند.

انتهای پیام1026ج /570ه 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۶:۰۳

31 Jan 2020