کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی:

رسانه ها حل گرا باشند/ هم صدایی رسانه ها دشمن را از پای در می آورد

17 تير 1398 ساعت 12:22

استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی گفت: هم صدایی رسانه ها نه تنها می تواند تاثیر گذار باشد بلکه بستر را برای ایجاد تغییر و تحول در جامعه محیا می کند.


علی محمدی کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه  در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز با شاره به اینکه فضای رسانه  برای دین یک فضای مهمی است اظهار کرد: امروز رسانه ها باورهای دینشان را در بین عموم مردم گسترش می دهند.

وی تصریح کرد: رسانه ها موظف هستند  که دین و باورهای دینی را در مومنین و در بین کسانی که اعتقادی به دین ندارند  گسترش دهند .

علی محمدی با تاکید بر اینکه تبلیغ دین بیشتر توسط رسانه ها اتفاق می افتد بیان داشت:  رسانه های ملی و فرامنطقه ای می توانند وجدان دینی را تقویت کنند.

وی با اشاره به اینکه هم صدایی رسانه ها می تواند تاثیر گذار باشد بیان داشت: هم صدایی رسانه ها بستر را برای ایجاد تغییر و تحول در جامعه محیا می کند.

علی محمدی یادآور شد: تقویت کارآمد نظام اسلامی توسط رسانه ها صورت می گیرد.

وی با اذعان بر اینکه دشمن با تمام وجود از لحاظ اقتصادی و تحریم به ما حمله کرده است تصریح کرد: هم گرایی و واگرایی و وحدت را باید بتوانیم در جامعه ایجاد کنیم تا بدین وسیله مقابل دشمن بتوانیم بایستیم.

علی محمدی با اشاره به اینکه امروز شیوه زندگی ما سبک زندگی اسلامی است بیان داشت: اگر بتوانیم سبک زندگی خودمان را سبک دینی و اسلامی قرار دهیم دیگر شاهد آسیب های اجتماعی به خصوص طلاق در جامعه نیستیم.

رسانه ها بدون سند چیزی ننویسند

وی با تاکید بر اینکه مسئولین رسانه ها ی ما باید حواسشان به نوشتنشان باشد بیان داشت: دین با توصیه های اخلاقی رسانه ها را به آرمان های متعالی رهنمون می سازد.

علی محمدی با اشاره به اینکه ما در چهارچوب قانون اساسی روزنامه باید حرکت کنیم بیان داشت: روشن ساختن افکار عمومی و بالا بردن سطح معلومات و دانش مردم وظیفه اهالی رسانه است.

وی در پایان تاکید کرد: جبهه واحد رسانه ای می تواند خیلی از تفرقه ها را از بین ببرد.
 
انتهای پیام/1020ج
 
 


کد مطلب: 42404

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42404/رسانه-حل-گرا-باشند-هم-صدایی-دشمن-پای-می-آورد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir