۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵
کد مطلب : ۴۲۴۰۲
استاندار چهارمحال و بختیاری:

صنعتگران، سنگرداران اشتغال و تولید

اقبال عباسی در آیین بزرگداشت روز صنعت و معدن گفت:صنعتگران و تولیدکنندگان همواره از اشتغال و تولید دفاع کرده‌اند.
صنعتگران، سنگرداران اشتغال و تولید
به گزارش خبرگزاری جهانبین نیوز، اقبال عباسی در آیین بزرگداشت روز صنعت و معدن اظهار کرد: صنعتگران و تولیدکنندگان همواره از اشتغال و تولید دفاع کرده‌اند.

وی افزود: صنعت با تجارت متفاوت است چراکه هر تاجری صنعت گر نیست و لزوما تاجر به فکر سوددهی استو این در حالی است که صنعتگر علم، دانش، تئوری و تجربه خود را به منصه ظهور میگذارد و برای ان برنانه ریزی مس کند.

عباسی خاطرنشان کرد: تلفیق صنعت و تجارت موجب آسیب هایی خواهد شد چراکه در تجارت احتمال ضرر بسیار زیاد بوده اما در صنعت با برنانه ریزی از بروز ضرر جلوگیری می شود.

استاندار یاداور شد: در صنعت سه نرحله وجود دارد که شمال حرفه و فن، مدیریت و حکمرانی که همان مدیریت در خوزه بین الملل است که در حال حاضر  فرایند تجارت، بازرگانی، گمرک، بانک جهانی، ارتباط بانکی،  سیاست بین‌الملل اعم مشکلات در مسیر صنعتگران است.

عباسی خاطرنشان کرد:  بخش خصوصی، دولتی و مردمی باید باهم ارتباط داشته باشند که در غیر اینصورت  صنعت منجر به شکست می‌شود.

وی تشریح کرد: تولید، مصرف و استخراج نیازمند تصمیم گیری و سیاست گذاری های متفاواتی است که با گلایه گذاری و از زیر مشکرات در رفتن نتیجه ای حاصل نخواهد شد.

عباَی گفت: دولت باید برای حل مشکلات در زیرساخت، تامین مالا و مالیات به بخش خصوصی کمک کند چرا که در غیر این صورت آسیب های پیش آمده دامان تمام مردم را می‌گیرد.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۰:۳۲

30 Dec 2019