۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱
کد مطلب : ۴۲۴۰۱
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت؛

تجدید تقاضای کاذب نتیجه القای ناامیدی در جامعه است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: القای ناامیدی در جامعه موجب تجدید تقاضای کاذب در بازار می‌شود.
تجدید تقاضای کاذب نتیجه القای ناامیدی در جامعه است
به گزارش خبرگزاری جهانبین‌نیوز، عباس تابش در آیین بزرگداشت روز صنعت و معدن با اشاره به اینکه شرایط امروز تاوان آزادی، استقلال و هویت ما است، اظهار کرد : امروزه ما شاهد جنگ اقتصادی هستیم و نباید زیر باز این ذلت رفت، چراکه عاقبت کشورهایی که زیر بار تحریم ها کمر خم کردند را دیده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه اغراق در وجود مشکلات عملی ناپسند است، افزود: اینکه مشکلات بسیاری وجود دارد، قابل قبول است اما آنگونه که گفته می‌شود، نیست و باید تحریم هارا به فرصت تبدیل کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در حال حاضر حدود یک و نیم برابر خود بندر امام خمینی(ره) کالای اساسی وجود دارد.

تابش خاطرشنان کرد: رفع مشکلات ارزی نیازمند تقویت بخش خصوصی، تولید، و فضای کسب و کار است، امید است که بتوان با تحقق این امر مشکلات در جامعه را بهبود بخشید.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: رقابت در بازار جهانی با افزایش و ارتقا سطح کیفی و کمی و همچنين تامین نیاز های متقاضیان به منظور فروش کالاهای تولید شده، امکان پذیر است.

تابش تجدید تقاضای کاذب در بازار را به عنوان یک سم در ابن شرایط اقصتادی عنوان مرد و گفت:   القای ناامیدی در فضای جامعه موجب تجدید تقاضای کاذب در بازار می‌شود که در نهایت منجر به خردج ارز و واردات چند برابری کالا می شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: صنعت بدون ارتباط با بازرگانی نیست، و حلقه‌ای مابین این دو ایجاد شود، در تامین، تولید و توزیع باید به کیفیت توجه کرد دیگر سهم بالای تولید در مقابل دربرگیری سلایق مشتری و کیفیت بالا اهمیت خود را از دست داده است.

وی در ادامه بیان کرد: تولید کننده و صنعت گر نباید به دلیل بی ثباتی در  قیمت ها متضرر شوند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت یکی از دلایل ثبات در بازار را جلوگیری از ‌انبار کردن کالا، به خصوص کالاهای اساسی دانست.

وی به رعایت حقوق مصرف کننده تامین کرد و گفت: کاهش تولید موجب ضایع شدن حق مصرف کنندگان خواهد شد و رعایت حق و حقوق مصرف کنندگان الزامی است.

تابش با اشاره به بحث خودرو سازی، تشریح کرد: به شرکت‌های دانش بنیان ابلاغ شده که تولید قطعات خودرو و جلوگیری از واردات را در اولویت خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه غفلت از نظارت به صلاح کشور نیست،  از مردم درخواست کرد: درصورت مشاهده هرگونه تخلفی سریعا به مراکز مربوطه جهت پیگیری انتقال دهند.


انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۰:۳۰

30 Dec 2019