۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۴۲۳۶۳
امام جمعه شهر اردل تاکید کرد

آمريکا و هم‌پیمانانش سردمدار نقض حقوق بشر

امام جمعه شهر اردل گفت: آمريکا و هم‌پيمانانش در خط مقدم تروريسم و زيرپا گذاشتن حقوق بشر قرار دارند.
آمريکا و هم‌پیمانانش سردمدار نقض حقوق بشر
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل  در مراسم بزرگداشت ياد و خاطره شهداي فاجعه هفت تير و هفته بازخواني و افشاي حقوق بشر آمريکايي که با حضور مسئولین شهرستان در مسجد حضرت اباالفضل (ع) شهر اردل برگزار شد گفت: در بازخواني حقوق بشر آمريکايي‌ها اين نکته را بايد گفت که شهادت شهيد بهشتي و 72 تن از يارانش ازجمله جناياتي است که توسط آمريکايي‌ها صورت گرفته است.

بهرامي عنوان کرد: حقوق بشر آمريکايي يعني به فردي که هواپيماي مسافربري را مورد هدف قرار داده و اين فاجعه را رقم‌زده است مدال مي‌دهند.

 وي بيان کرد: در حقوق بشر آمريکايي هيچ مرز و قانوني معنا ندارد، جوانان فلسطيني که از حقوق خود دفاع مي‌کنند را تروريست مي‌خوانند و اسرائيل غاصب را مورد تأييد قرار مي‌دهند.

حجت‌الاسلام بهرامي با اشاره به نوع ديگري از حقوق بشر آمريکايي گفت: از وقتي آمريکايي‌ها در افغانستان قدم گذاشته‌اند ميزان توليد مواد مخدر در اين کشور 55 درصد افزايش پيدا کرده اين در حالي است که ما بايد در حوزه مبارزه با مواد مخدر شهيد بدهيم تا افيون وارد کشور نشود.

خطيب جمعه شهر اردل با اشاره به اينكه جنايات و دشمني‌هاي آمريكا با مردم ايران فقط مربوط به دوران گذشته نيست، اظهار داشت: روند شرارت‌ها و ددمنشي‌هاي آمريكا تا همين امروز ادامه دارد و دخالت‌هاي بي‌شرمانه آمريكا در امور ايران از نظر حجم و عمق آن بسيار افزوده شده و دشمني‌ها شكل مرموزتر و پيچيده‌تري به خود گرفته است.

انتهاي پيام1026ج /570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۰:۴۵

21 Jan 2020