۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۴۲۳۴۳
صفارهرندی درشهرکرد:

حادثه هفت تیر، عاشورای انقلاب اسلامی!/ مقاومت، نقطه رهایی از تحریم های ناجوان مردانه غرب!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران با مقاومت و ایستادگی در برایر انواع تحریم‌ها توانست در بسیاری از شاخص‌ها در بین تمامی کشورهای دنیا رتبه برتر و حتی جزو اولین‌ها باشد، ما محصول ۴۰ سال مقاومت را دیدیم خداوند نیز در مقابل این مقاومت فتوحات خود را نصیب ما می‌کند.
حادثه هفت تیر، عاشورای انقلاب اسلامی!/ مقاومت، نقطه رهایی از تحریم های ناجوان مردانه غرب!
به گزارش جهانبین نیوز  محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در آغاز هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در مسجد جامع شهرکرد، گفت: مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر قبل از آن‌که ادای دین به این شهدا باشد مروری بر مواضع این دولتمردان است که از این موضوع می‌توان برای مسیر پیش‌رو می‌توان استفاده کرد.

وی بیان کرد: در طول ۴۰ سال انقلاب اگر در خصوص هرکدام از شهدا مطالعه و بررسی کنیم می‌توان فهمید که در این مسیر پر تلاطم انقلاب چگونه حرکت کردیم و اینک در این جایگاه رفیع قرار داریم.

صفار هرندی با بیان اینکه با مطالعه رفتار و سیره زندگی شهدا می‌فهمیم که هرکدام از شهدا در چه جایگاه بالای اخلاقی و ایمانی قرار دارند، اظهار کرد: شهدای هفتم تیر فقط در تعداد همانند شهدای عاشورا نیستند بلکه در برخی درجات ایمانی همچون شهدای عاشورا بودند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: بهترین بندگان خدا کسانی هستند که در ایمان و حق مقاومت کنند، به زندگی افرادی چون شهید بهشتی و‌ چمران که دقت کنید متوجه خواهید شد در دوران حیاتشان با انواع فشارهای روانی در هرجایگاهی که بودند درخشیدند و‌ علاوه بر حیات برجسته‌ای که داشتند مرگشان نیز تاثیرگذار بود.

صفار هرندی در ادامه عنوان کرد: افرادی که پس از ایمان به خدا در مسیر ایمان خودشان مقاومت کردند نه ترسی برای آن‌ها است و نه اندوهگین می‌شوند، لزوما برخی از این افراد شهید نمی‌شوند می‌مانند تا با ایمان توامان با آرامش در مسیر پیش‌رو گام بردارند مقام‌ معظم رهبری مصداق همین صحبت است، ایشان با تمامی تهدیدات جانی، آبرویی و فشارهای روانی چون در مسیر حق هستند با آرامش و اطمینانی که به مسیر خود دارند مقاومت می‌کنند.

وی با اشاره به نامه شهید بهشتی به امام خمینی(ره) تصریح کرد: در‌مسیر حق همیشه تهمت‌هایی به برخی از افراد زده می‌شود این افراد باید در برابر این هجمه‌های روحی مقاومت کنند، استقامت یعنی از پادرنیامدن در برابر همین ناملایماتی که در برهه‌هایی ایجاد می‌شود.

صفار هرندی با اشاره به صحبت‌های اخیر مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: مقاومت واژه پرتکراری است که این روزها رهبر معظم انقلاب مکرر استفاده می‌کنند چرا که در طول ۴۰ سال انقلاب همیشه مقاومت در برابر انواع ناملایمات بوده که نه تنها باعث برون رفت از مشکلات بوده که باعث پیشرفت و توسعه کشور نیز بوده است.

وی توضیح داد: انقلاب اسلامی ایران بعد از توکل به خدا با تکیه بر مردم مقابل انواع تهدیدها ایستادگی کرد، در حال حاضر در جایگاهی قرار داریم که وقتی دشمنان نماش اقتدار می‌کنند ما در عمل و صحنه معنای واقتی اقتدار را به آن‌ها نشان می‌دهیم تا جایی که خودشان اقرار کنند اهل جنگ نظامی نیستند.

صفار هرندی تاکید کرد: افرادی که به دنبال راه‌حل اقتصادی هستند بدانند که با گردن کج کردن در مقابل استکبار هیج امتیازی نمی‌خواهیم، برخی آقایان بیان می‌کنند که وقتی در راس امور بودند سایه تهدید و جنگ را از مردم دور کردند اما اتفاقات بازار تهران در سال ۸۲ خلاف این ادعا را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی هیچ کشوری به ایران هیچ چیزی را نمی‌داد به بهانه استفاده از آن‌ها در جنگ اما در همان دوران برخی همچون شهید تهرانی مقدم با مهندسی معکوس توانستند با آن شرایط سخت ایران را در موارد مورد نیاز خودکفا کنند و اثبات کنند با مقاومت می‌توان به خودکفایی رسید.

صفایی هرندی با تاکید بر استقامت در برابر ناملایمات عنوان کرد: تنها بخشی از استقامت پایداری است بخش دیگر آن حرکت در صراط مستقیم است، همین است که در برابر تهدیدات احساس را می‌کنیم، ترامپ بیان کرده که به دلیل کشته شدن انسان‌ها دستور حمله خود را متوقف کرده اگر برای امثال ترامپ بشر و‌ حقوق آن اهمیت داشت که روزانه شاهد کشته شدن تعداد زیادی از مردم یمن نبودیم که محاصره عربستان نشکند.

وی با اشاره به اینکه مشکل استکبار با ایران نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه است، تببین کرد: با مطالعه و بررسی بسیار از ملت‌ها دیدیم که وقتی آن‌ها تسلیم شدند استکبار بیشتر تلاش برای از بین بردنشان کرد، بمباران هیروشیما و از بین رفتن هزاران انسان بعد از تسلیم ژاپن در جنگ رخ داد این حقوق بشر آمریکایی است.

صفارهرندی در انتهای صحبت‌ خود گفت: ایران با مقاومت و ایستادگی در برایر انواع تحریم‌ها توانست در بسیاری از شاخص‌ها در بین تمامی کشورهای دنیا رتبه برتر و حتی جزو اولین‌ها باشد، ما محصول ۴۰ سال مقاومت را دیدیم خداوند نیز در مقابل این مقاومت فتوحات خود را نصیب ما می‌کند.

انتهای پیام/1029 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۹:۴۲

29 Dec 2019