۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
کد مطلب : ۴۲۳۰۳
استاندار چهارمحال و بختیاری:

با ایجاد صندوق حمایت از کشاورزان دریچه ای به سوی اشتغال و تولید باز شد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کشاورزانی که قصد فعالیت در عرصه اشتغال و تولید را دارند، می توانند از اعتبارات صندوق حمایت از کشاورزان استفاده کنند.
با ایجاد صندوق حمایت از کشاورزان دریچه ای به سوی اشتغال و تولید باز شد
به گزارش جهانبین نیوز، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز  در شورای برنامه ریزی و توسعه استان، یکی از مشکلات دامن زده بر این استان را مسئله اشتغال تلقی کرد و با تاکید بر اهمیت فصل کشاورزی در استان اظهار کرد: کشاورزانی که قصد فعالیت در عرصه اشتغال و  تولید را دارند، می توانند از اعتبارات صندوق حمایت از کشاورزان استفاده کنند.

وی یادآور شد: صندوق حمایت از کشاورزان به تازگی تاسیس شده و بخشی  اعتبارات این صندوق از سهم دولت و بخشی دیگر از سوی کشاورزان واریز شده است.

 استاندار چهارمحال و بختیاری گفت : لازم است مدیران ‌از ظرفیت بخش خصوصی و خیران بیشتر بهره برده و دستگاه‌های اجرایی نیز  پروژه‌های نیمه‌تمام خود را واگذار کنند.

وی خاطر نشان کرد:گلایه مردم از اجرایی نشدن وعده هایی که در سفر های اخیر داده ‌شده را از چشم فرماندار میبینند و لازم است که میزان اعتبار لازم برای  وعده های عملی نشده را در بودجه سال 98 پیش بینی کرد.


عباسی خاطرنشان کرد:  لازم است لیستی از پروژه‌های سال 98 و پروژه‌های عمرانی اشتغالزایی که  امکان  بهره‌برداری از آن‌ها وجود دارد تهیه شود.


استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره مشکلات انتظامی در شهرستان لردگان و سامان، تصریح کرد:  پنج درصد از اعتبارات اختصاص داده شده در بودجه سال 98 به نیروی انتظامی تخصیص داده شده است.
 

وی در ادامه با اشاره به مشکلات انتظامی موجود در شهرستان های لردگان و سامان، تشریح کرد: دو پروژه به همراه اعتبار برای این شهرستان‌ها  مصوب شده و از مانده اعتبارات تخصیص یافته در راستای  تجهیز  کلانتری‌های شهرستان‌ها و تعمیر آن ها استفاده خواهد شد.

عباسی با اشاره به اهمیت موضوع تعمیر و تجهیز، تصریح کرد: تعمیر و تجهیز با اسناد خزانه برطرف نمی‌شود و لازم است در این خصوص از  پول‌های نقدی  استفاده کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری از تخصیص بخشی از اعتبارات مورد نیاز برای احداث جاده نساکوه خبر داد و گفت: بخشی از اعتبار مورد نیاز برای احداث این جاده از طرف امور عشایر تامین شده که در صورت لزوم از اعتبارات استانی نیز برای احداث این جاده در نظر گرفته می شود.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۰:۲۰

27 Dec 2019