۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۴۲۲۹۰

چهار طرح راهبری شغلی توسط کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: چهار طرح راهبری شغلی ویژه مددجویان شامل کشت گیاهان دارویی، پرورش گل‌های تزئینی، فناوری و پرورش طیور در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.
چهار طرح راهبری شغلی توسط کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛  مهدی امیری معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان بیان کرد: طرح‌های اشتغال باهدف کمک به خودکفایی مددجویان اجرا می‌شود که این نهاد زمینه آموزش متقاضیان را فراهم و تسهیلات موردنیاز را نیز در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

وی در توضیح این طرح‌های اشتغال افزود: یک طرح راهبری شغلی توسط مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی و ۳ طرح دیگر نیز از سوی کارآفرینان استان توسط هیئت نظارت بر راهبران شغلی کمیته امداد استان بررسی و تصویب شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان بابیان اینکه طرح پرورش گل‌محمدی و کشت آویشن باغی و دنایی با مشارکت مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اجرا می‌شود عنوان کرد: طرح کشت تلفیقی گل‌محمدی و گیاهان دارویی در ۱۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی توسط مددجویان اجرا می‌شود.

امیری با اشاره به اجرای طرح پرورش گیاهان زینتی و گلخانه‌ای شامل گل کاکتوس و ساکولنت ادامه داد: این طرح نیز در راستای ایجاد زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر از مددجویان این نهاد اجرا می‌شود.

وی در توضیح طرح اشتغال حوزه فناوری مطرح کرد: طرح نرم‌افزار مکمل نقشه‌کشی (GIS) توسط یکی از کارآفرینان استان ارائه که می‌تواند زمینه اشتغال فارغ‌التحصیلان رشته‌های تخصصی را فراهم کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: همچنین طرح پرورش مرغ تخم‌گذار بومی نیز در راستای ایجاد زمینه اشتغال ۵۰ مددجوی این نهاد توسط هیئت نظارت بر راهبران شغلی استان به تصویب رسیده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تصریح کرد: از تمامی فعالان حوزه اشتغال و کارآفرینان استان دعوت می‌شود تا جهت مشارکت در طرح راهبری شغلی، طرح‌های خود را به معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان جهت بررسی و ایجاد زمینه همکاری ارائه کنند.

انتهای پیام /1020ج 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۰۹:۳۱

27 Dec 2019