۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۴۲۲۶۹

دعوت مردم چهارمحال و بختیاری و شهر هفشجان از آیت االله رئیسی

مردم چهارمحال و بختیاری و شهر شهید پرور و صنعتگر هفشجان از آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران برای حضور در این استان دعوت به عمل آوردند.
دعوت مردم چهارمحال و بختیاری و شهر هفشجان از آیت االله رئیسی
به گزارش جهانبین نیوز؛  مردم چهارمحال و بختیاری و شهر شهید پرور و صنعتگر هفشجان از آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران برای حضور در این استان جهت رسیدگی به مشکلات مردم  دعوت به عمل آوردند.  

متن این دعوت نامه به شرح ذیل است:                                                                                                                     
حضرت آیت الله رئیسی(دام عزه)
موضوع: دعوت مردم استان چهارمحال و بختیاری و شهر شهیدپرور و صنعتگر هفشجان از حضرتعالی جهت حضور در استان و رسیدگی به مشکلات مردم
    با سلام
         احتراماً به استحضار می رساند مردم غیور استان چهارمحال و بختیاری در طول تاریخ به شجاعت، سختکوشی و قناعت مشهور و از ظرفیت بسیار بالایی برای رشد و تعالی استان در راستای اهداف نظام اسلامی برخوردار می باشند؛ علیرغم اینکه این استان پیشگام تولید گوشت قرمز، ماهی های سرد آبی، محصولات کشاورزی و باغی(از جمله گردو، بادام و هلو) و صنایع دستی و ... در کشور بوده، و تامین کننده بخش قابل توجهی از منابع آبی کشور است، ولی متاسفانه برخی مشکلات و سوء مدیریت ها باعث گردیده که نرخ بیکاری و بعضی از معضلات اجتماعی این استان در صدر رتبه های کشوری قرارگیرد.

         تنها بعنوان یک نمونه، شهر هفشجان ( در 12 کیلومتری مرکز استان) که آوازه هنر و صنعت جوش و صنعت مونتاژ مردمان آزاده و شهید پرورش در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاه، سد و خطوط لوله های انتقال و... نه تنها در گستره ملی بلکه در آن سوی مرزهای میهن عزیزمان و گستره بین المللی نیز پیچیده، و در این جبهه نیز(جبهه ی صنعت) علاوه بر جبهه های دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و منا، شهدای بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی نموده، امروز با مشکلات فراوانی روبرو است.

       از آنجا که یکی از اهداف عالی انقلاب اسلامی گسترش عدالت اجتماعی می باشد لذا از حضرتعالی تقاضا مندیم که با سفر به این استان و شهر هفشجان، از نزدیک با این مشکلات آشنا شده و انشاء الله با قدم پر خیر و برکت و درایت شما و همکاران محترم، راه حلی برای آنها ارائه گردد، امیدواریم تا مثل گذشته مردم این شهر شاهد بروز و ظهور خدمات انقلاب به مناطق کمتر برخوردار بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب باشند.

      در پایان درخواست پیگیری چند مورد را - بطور خاص- از حضرتعالی و همکاران محترم داریم.

1- موضوع حق آبه های استان چهارمحال و بختیاری و استان های همجوار و حفر تونل های متعدد در این استان جهت انتقال آب .

2- مطالبات جوشکاران، مونتاژکاران و صنعتگران شهر هفشجان از وزارت خانه ها و شرکت های مرتبط با حوزه نفت، گاز و خطوط لوله های انتقال

3- طرح پیشنهاد تخصیص بودجه به شهر هفشجان به تناسب جمعیت و اثرگذاری در پیشرفت صنعت کشور و استفاده از ظرفیت صنعتگران این شهر جهت ایجاد اشتغال پایدار درکارگروه های اقتصاد مقاومتی کشور

4- موضوع واگذاری و فروش تعداد قابل توجهی از پلاک های زمین هایی که به اسم صنایع نیمه مزاحم شهر هفشجان گرفته شده و مدت زمان زیادی بلاتکلیف رها شده اند.

5- رسیدگی به اعلام شماره 367791703 مورخ 12/3/98 و گزارش های ارسال شده به بازرسی استان در مورد برخی مشکلات  شهر هفشجان

با آرزوی توفیق الهی

کورش خورشیدی عضو شورای اسلامی شهر هفشجان

انتهای پیام/1020ج
                                                                                              
                                                                                     
                                                  
  
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۲۳:۲۷

28 Dec 2019