۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۴۲۲۶۴
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

گرد و غبار مهمان ناخوانده چهارمحال و بختیاری/ادامه آلودگی هوا تا یک‌شنبه

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به تشکیل گرد و غبار در خارج از ایران و بر روی عراق، پیش‌بینی می‌شود امروز کیفیت هوا کاهش یابد که این شرایط تا فردا ادامه دارد.
گرد و غبار مهمان ناخوانده چهارمحال و بختیاری/ادامه آلودگی هوا تا یک‌شنبه
مهرداد قطره معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: از امروز تا پایان هفته جوی پایدار بر استان حاکم است و طی روزهای آینده آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
 
وی ادامه داد: باتوجه به تشکیل گرد و غبار در خارج از ایران و بر روی عراق، پیش‌بینی می‌شود امروز کیفیت هوا کاهش یابد و دید افقی در برخی از نقاط استان به کمتر از 2 هزار متر برسد.
 
قطره با بیان اینکه پدیده گرد و غبار کلیه استان را فراگرفته افزود: پیش‌بینی می‌شود این پدیده برای امروز و فردا بر استان حاکم شود و در برخی از ساعات باعث کاهش کیفیت هوا خواهد شد، شرایط هوا را به‌صورت ناسالم در خواهد آورد و به گروه‌های حساس و پرخطر توصیه می‌شود در خانه بمانند.
 
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این استان هر سال با پدیده گرد و غبار مواجه است بیان داشت: امسال باتوجه به وقوع بارش‌های خوب  و مناسبی که در مناطق غربی کشور رخ داد، تعداد روزهایی که استان با گرد و غبار درگیر است کمتر خواهد شد.
 
وی اضافه کرد: در مدت مشابه سال گذشته تعداد روزهایی که استان با گرد و غبار مواجه بود بیش از 20 روز بوده که این آمار امسال به 6 روز کاهش یافته است.

انتهای پیام/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۷:۲۵

30 Dec 2019