کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ساخت دوچرخه برقی راهکاری برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست

23 خرداد 1398 ساعت 11:17

طراح دوچرخه برقی گفت: دوچرخه برقی را طراحی کرده ام که با ساخت در کاهش آلودگی محیط زیست کمک می کند.


امیر تقدیر دانشجوی مهندسی مکانیک و طراح دوچرخه برقی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛  در خصوص طرحی که ارائه داده است اظهار کرد:  از اردیبهشت 96 طرح دوچرخه برقی را با همراهی گرهمان طراحی کردیم.

وی با اشاره به اینکه هدفمان از طراحی  این دوچرخه پیشرفت کشور است تصریح کرد: با به اجرا در آمدن این طرح از آلودگی های محیط زیست نیز می توان جلوگیری کرد.

تقدیر بیان داشت: اگر طرح دوچرخه برقی به اجرا در آید به سمت تکنولوژی های پیشرفته پیش خواهیم رفت و از حالت کهنه شدن سیستم حمل و نقل ایران خارج می شویم.

وی با تاکید بر اینکه اهداف کلی ما از طراحی این طرح دوچرخه سواری ایده آل و مطلوبی برای مردم ایجاد کند  اذعان داشت: دوچرخه سواری به سلامت مردم و سلامت جسمی خودشان برمی گردد .

تقدیر با اشاره به اینکه  با اجرای این طرح اشتغال زایی زیادی نیز در پی دارد اظهار کرد: کسی که بتواند  منتاژ بدنه را انجام دهد ، یک نفر جوشکار، برنامه نویس و ... از جمله افرادی است که در اجرای این طرح می توانند به ماکمک کنند .

وی با تاکید بر اینکه سپاه برای ما یک حامی است بیان داشت: سپاه می تواند به ما کمک خوب و حمایت  سازنده برای تولید انبوه داشته باشد.

تقدیر با اذعان بر اینکه برای ساخت نمونه اولیه پنج میلیون و 300  پول نیاز است یادآور شد: برای به تولید انبوه رسیدن بیش از 100 میلیون پول نیاز داریم.

وی شهرداری ها ، محیط زیست ، ورزش جوانان و ... را از ارگان هایی دانست که می توانند آن ها را در اجرایی کردنم این طرح یاری کنند.

تقدیر در پایان خاطر نشان کرد:  این طرح به شهرداری های اصفهان و یزد  می تواند برود و این دو استان به عنوان مشتری های خوب ما در ترویج فرهنگ دوچرخه سواری باشند.
 
لازم به ذکر است این طرح توسط داوران بازنگری و نتیجه اعلام خواهد شد.
 
انتهای پیام/1020
 
 
 


کد مطلب: 42258

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42258/ساخت-دوچرخه-برقی-راهکاری-جلوگیری-آلودگی-محیط-زیست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir