۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۴۲۲۵۸

ساخت دوچرخه برقی راهکاری برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست

طراح دوچرخه برقی گفت: دوچرخه برقی را طراحی کرده ام که با ساخت در کاهش آلودگی محیط زیست کمک می کند.
ساخت دوچرخه برقی راهکاری برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست
امیر تقدیر دانشجوی مهندسی مکانیک و طراح دوچرخه برقی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛  در خصوص طرحی که ارائه داده است اظهار کرد:  از اردیبهشت 96 طرح دوچرخه برقی را با همراهی گرهمان طراحی کردیم.

وی با اشاره به اینکه هدفمان از طراحی  این دوچرخه پیشرفت کشور است تصریح کرد: با به اجرا در آمدن این طرح از آلودگی های محیط زیست نیز می توان جلوگیری کرد.

تقدیر بیان داشت: اگر طرح دوچرخه برقی به اجرا در آید به سمت تکنولوژی های پیشرفته پیش خواهیم رفت و از حالت کهنه شدن سیستم حمل و نقل ایران خارج می شویم.

وی با تاکید بر اینکه اهداف کلی ما از طراحی این طرح دوچرخه سواری ایده آل و مطلوبی برای مردم ایجاد کند  اذعان داشت: دوچرخه سواری به سلامت مردم و سلامت جسمی خودشان برمی گردد .

تقدیر با اشاره به اینکه  با اجرای این طرح اشتغال زایی زیادی نیز در پی دارد اظهار کرد: کسی که بتواند  منتاژ بدنه را انجام دهد ، یک نفر جوشکار، برنامه نویس و ... از جمله افرادی است که در اجرای این طرح می توانند به ماکمک کنند .

وی با تاکید بر اینکه سپاه برای ما یک حامی است بیان داشت: سپاه می تواند به ما کمک خوب و حمایت  سازنده برای تولید انبوه داشته باشد.

تقدیر با اذعان بر اینکه برای ساخت نمونه اولیه پنج میلیون و 300  پول نیاز است یادآور شد: برای به تولید انبوه رسیدن بیش از 100 میلیون پول نیاز داریم.

وی شهرداری ها ، محیط زیست ، ورزش جوانان و ... را از ارگان هایی دانست که می توانند آن ها را در اجرایی کردنم این طرح یاری کنند.

تقدیر در پایان خاطر نشان کرد:  این طرح به شهرداری های اصفهان و یزد  می تواند برود و این دو استان به عنوان مشتری های خوب ما در ترویج فرهنگ دوچرخه سواری باشند.
 
لازم به ذکر است این طرح توسط داوران بازنگری و نتیجه اعلام خواهد شد.
 
انتهای پیام/1020
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۷:۱۳

30 Dec 2019