۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۴۲۲۵۲
قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

جذب 2200 حامی طرح اکرام و محسنین در ماه رمضان

قائم‌مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان با حضور مردم نیک‌اندیش استان، 2219 حامی به جمع حامیان طرح اکرام و محسنین در استان پیوستند.
جذب 2200 حامی طرح اکرام و محسنین در ماه رمضان
به گزارش جهانبین نیوز؛  نجف علی حیدری قائم مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری  با تقدیر از حامیان طرح اکرام و محسنین و مردم نیکوکار استان در دستگیری از نیازمندان در طول ماه رمضان بیان کرد: 4608 نفر از فرزندان تحت حمایت کمیته امداد استان در سامانه‌های محسنین و اکرام ایتام ثبت‌نام شده‌اند.

وی افزود: در طول ماه مبارک رمضان ۶۰ پایگاه حامی‌یابی در مساجد، حسینیه‌ها و مراکز نیکوکاری استان راه‌اندازی شد که با حضور مردم نیک‌اندیش استان و خارج از استان 2219 حامی به جمع حامیان طرح اکرام و محسنین پیوستند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان بابیان اینکه طرح محسنین شامل فرزندان مددجوی دارای سرپرست ناتوان است گفت: مشمولان این طرح دارای سرپرست هستند اما پدر خانواده علیرغم میل باطنی‌اش به دلیل کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی و یا علل دیگر، توان اداره زندگی را ندارد.

حیدری ادامه داد: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح محسنین» و «اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir و emdad.ir/ekram یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام و با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۷:۰۲

30 Dec 2019