۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۴۲۲۳۸
رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور:

برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری بین‌المللی بعد از 70 سال در بروجن/حضور نماینده فدراسیون جهانی در چهارمحال و بختیاری

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور گفت: مسابقات بین‌المللی دوچرخه‌سواری برای اولین بار بعد از 70 سال در تاریخ دوچرخه‌سواری کشور در بروجن برگزار می‌شود، این مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری ثبت شده است و دارای امتیاز المپیک نیز هست.
برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری بین‌المللی بعد از 70 سال در بروجن/حضور نماینده فدراسیون جهانی در چهارمحال و بختیاری
خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز درخصوص برگزاری مسابقات بین‌المللی دوچرخه‌سواری در استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: این مسابقات برای اولین بار در تاریخ دوچرخه‌سواری کشور در سطح کوهستان و به میزبانی شهر بروجن برگزار شد.

وی افزود:  این رویداد  برای اولین بار بعد از 70 سال از تاریخ دوچرخه‌سواری کشور برگزار می‌شود، این مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری ثبت شده است و دارای امتیاز المپیک نیز هست، امسال با توجه به شرایطی که این رویداد دارد نماینده فدراسیون جهانی در آن حضور و از نزدیک شاهد برگزاری مسابقات است.

قمری گفت: کلاسی به مدت دو روز دراین خصوص، هماهنگ شدن داوران و اطلاع شرکت‌کنندگان با قوانین جدید مسابقات برگزار شد.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری درخصوص شرکت‌کنندگان در این مسابقات بیان کرد: هفت کشور درقالب یازده دوچرخه‌سوار و پنج تیم داخلی، تیم ملی الف که در کنار تیم چهارمحال و بختیاری رکاب می زنند و تیم امید و سه تیم هم از منتخبین استانها که در رنکینگ بین 16 دوچرخه‌سوار برتر کشور هستند در این مسابقات حضور دارند.

 وی با بیان اینکه در بین شرکت‌کنندگان رکاب‌زنانی هستند که در بین پنج نفر برتر رنکینگ آسیایی هستند افزود: این رقابت‌ها برای ما اهمیت زیادی دارد وامیدوار هستم که این مسابقات به نحو شایسته برگزار شود، مجموع جوایر این مسابقات مبلغ 6 هزار یوروو 4 هزار یورو کمک مالی برای تیم‌هایی که از خارج کشور حضور پیدا کردند.  

 رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری با تاکید بر اینکه این مسابقات برای اولین بار در کشور برگزار می‌شود اذعان داشت: برگزاری این مسابقات و حضور شرکت‌کنندگان بین المللی باعث پیشرفت و ارتقای سطح کیفی رکاب‌زنان کشور می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در مردادماه  مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش‌رو داریم بیان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا برای ما اهمیت زیادی  دارد به جهت اینکه در آن مسابقات شانس زیادی  برای کسب سهمیه المپیک  خواهیم داشت.

رئیس فدارسیون دوچرخه‌سواری با بیان اینکه پس از پایان مسابقات بین‌المللی چهارمحال و بختیاری مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری در بخش دانهیل و کراس آغاز می‌شود گفت: بهترین‌های کشور در یک هفته‌ای که مهمان این استان و شهر بروجن هستیم با نظر کارشناسان فنی ما در دو بخش دانهیل و کراس انتخاب و  اوخر هفته آینده به اردوی تیم ملی  برای آماده‌سازی  و حضور در مسابقات آسیایی دعوت خواهند شد. 

وی اذعان کرد: استارت برگزاری اولین دوره این مسابقات از استان چهارمحال و بختیاری و شهر بروجن زده شد، ما در این استان قهرمانان شایسته و بزرگی داریم که در ادوار گذشته دارای تجربیات موثر و مفیدی هستند، همت مدیرکل ورزش و جوانان و  مسئولین استان جای تقدیر و تشکر دارد، ضمن اینکه شهر بروجن نیز از شرایط  و  طبیعت  زیبایی برخوردار است، امیدواریم که هرساله شاهد برگزاری این‌گونه مسابقات در این شهر و استان باشیم.

انتهای پیام/ 1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۶:۴۴

30 Dec 2019