۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
کد مطلب : ۴۲۲۰۹
امام جمعه موقت شهرکرد:

مقاومت، تنها راه مقابله با دشمن است

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه دشمن با تهدید ملت ایران به دنبال آن است که ما را وادار به تسلیم کند گفت: ایستادگی همراه با مقاومت تنها راه مقابله با این شگرد دشمن است.
مقاومت، تنها راه مقابله با دشمن است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد اظهار کرد:  دشمن با تهدید ملت ایران به دنبال آن است که ما را وادار به تسلیم کند.
 
وی با بیان اینکه ایستادگی همراه با مقاومت تنها راه مقابله با این شگرد دشمن است اضافه کرد: ما نتیجه مقاومت را در دوره‌های مختلف دیده‌ایم و از همین‌رو باید بگوییم مقاومت تنها گزینه است.
 
فاطمی با اشاره به ترفندهای مختلف استکبار در مقابل ایران ادامه داد: یکی از این ترفندها جنگ است که دشمن با طرح آن به دنبال ایجاد ترس و وحشت در بین مردم است.
 
امام جمعه موقت شهرکرد یادآور شد: مسئولان باید با قدرت پاسخ رجزخوانی‌های دشمن را بدهند و مردم نیز حامی مسئولان باشند.

وی در ادامه تاکید کرد: رسانه ملی نقشی تاثیرگذار بر اذهان عمومی دارد و بنابراین باید در الگوسازی و اطلاع‌رسانی فعالیت مستمر داشته باشد.
 
 فاطمی گفت: برنامه‌های صدا و سیما باید فارغ از ایجاد سرگرمی مخاطب را با اسلام و احکام دین آشنا سازد و معارف دینی به‌صورت هوشمندانه در تولیدات رسانه ملی گنجانده شود.
 
امام جمعه موقت شهرکرد از قومی‌گرانی در رسانه ملی انتقاد کرد و ادامه داد: در گذشته این موضوع در صدا و سیما چهارمحال و بختیاری بیشتر به چشم می‌خورد و همین موضوع اعتراض دیگران را به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه ایجاد وحدت و برادری در برنامه‌های صدا و سیما ضروری است خاطرنشان کرد: لزومی نیست در رسانه ملی بر مطرح شدن یک گویش و یا یک قوم تاکید شود.

انتهای پیام/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۱:۱۵

28 Dec 2019