۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۴۲۱۸۹
رئیس بسیج علمی پژوهشی چهارمحال و بختیاری :

حمایت از مخترعین راه گشا رونق تولید داخلی

رئیس بسیج علمی پژوهشی چهارمحال و بختیاری گفت: چنانچه از مخترعین و مبتکرین بتوانیم حمایت کنیم و طرح و ایده های ان ها را مورد ارزیابی قرار دهیم در رونق تولیدات داخلی نیز کمک بسیاری کرده ایم.
حمایت از مخترعین راه گشا رونق تولید داخلی
سرهنگ هوشنگ جمشیدی رئیس بسیج علمی و پژوهشی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: 37 طرح از طرح های مخترعین و مبتکرین در 5 کارگروه تخصصی و توسط 20 نفر از اساتید دانشگاه ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی با اشاره به برگزاری کارگروه های مختلف  تصریح کرد:  کارگروه مکانیک 1 و 2 ، کارگروه برق و الکترونیک، کارگروه کشاورزی و دامپزشکی و کارگروه امنیتی و دفاعی از جمله کارگروه هایی بود که مخترعین ، طرح ها و ایده های خود را در این کارگروه ها ارئه دادند.

جمشیدی با اشاره به اینکه طرح هایی که در کارگروه ها ارائه شد پیش داوری شده بودند و بعد به مرحله دواوری نهایی رسیده شده است بیان داشت: داوران پس از بررسی های لازم طرح ها را به ما ارائه داده و ما از مخترعین حمایت های بلاعوض خواهیم داشت.

وی افزود: طرح هایی که مورد قبول اساتید واقع شده باشد به تهران ارسال و بعد از داوری کردن و رای دادن ، طرح ها ی پذیرفته شده حمایت می شود.

سرهنگ جمشیدی بزرگ ترین هدف خود را از ایجاد کارگروه های علمی حمایت از مخترعین و مبتکیرین و جذب آن ها اعلام کرد و گفت: کمک به مدیریت دانش ، توان و تکمیل چرخش علمی کشور یکی از اهداف بسیج علمی و پزوهشی است که اگر این هدف اجرایی شود حمایت از طرح های نوآورانه محققان بسیجیان است.

وی خاطر نشان کرد:  می توان بسیاری از مسائل استان را با استفاده از طرح های مخترعین و مبتکرین حل کرد و این موضوع نه تنها به حل مسائل استان کمک می کند بلکه در اشتغال زایی نیز بسیار موثر خواهد بود.

سرهنگ جمشیدی در پایان گفت: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ، رونق تولید از طریق حمایت از مخترعین و کمک مقابله با تحریم ها از اهداف اصلی ما در این مجموعه است.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۹:۰۶

27 Dec 2019