۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۴۲۱۷۷
دوربین مخفی /

حضور نمادین نماینده سازمان ملل متحد در بین مردم /حاشیه امروز راهپیمایی روز قدس در شهرکرد

یک عده از جوانان خوش ذوق چهارمحال و بختیاری دوربین مخفی در بین مردم کار گذاشتند که در این دوربین مخفی واکنش مردم نسبت به نماینده سازمان ملل در بین مردم شهرکرد سنجیده می شد.
حضور نمادین نماینده سازمان ملل متحد در بین مردم  /حاشیه امروز راهپیمایی روز قدس در شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز ؛ در حاشیه راهپمایی روز قدس درشهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری دوربین مخفی کار گذاشته شد  که واکنش مردم را نسبت به حضورنمادین  نماینده سازمان ملل متحد بسنجن.

و اما جریان از این قرار بود که عده ای از بسیجیان همیشه در صحنه تصمیم گرفتند که خود را به شکل نماینده سازمان ملل در آورده و در بین جمعیت حضور پیدا کرده و پا به پای مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند .



مردم نیز واکنش های جالبی نسبت به این افراد داشتند عده ای متعجبانه به آن ها نگاه می کردند و عده ای نیزخواسته های خود را از آن ها مطالبه کرند .

این دوربین مخفی با گریم های متفاوت از ابتدای راهپیمایی حضور پیدا کرده و انتهای برنامه نیز در مصلی امام خمینی (ره) میزگردی تحت عنوان گفتگوی مردمی با نماینده سازمان ملل متحد تشکیل شد.



به گفته  اسلامی معاون فرهنگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری هدف از برپایی این دوربین مخفی،  واکش مردم را  در بحث  مهم معامله با  قرن که امروز دشمنان اسلام و دشمنان منطقه در حال طراحی یک سیاست های خبیثی هستند،  بحث آزادی فلسطین و اینکه قبله اول ما مسلمان است را نسبت به آن بسنجن .



جالب آنکه مردم نیز به خوبی از این موضوع استقبال می کردند و حجم عظیمی از جمعیت به دور این میزگرد جمع شده و پیام خودشان را به آن ها می دادند و حتی  بعد از اینکه متوجه شدند این یک دوربین مخفی است بازهم باور نمیکردند و خواسته های خود را به این دوربین مخفی می گفتند.

به گزارش جهانبین نیوز ؛ واکنش مردم نسبت به این دوربین مخفی این بود که کشور ما صلح طلب است و وحدت امت اسلام ستودنی است.
 
انتهای پیام/1029ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۸:۳۶

27 Dec 2019