۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
کد مطلب : ۴۲۱۷۶
امام جمعه شهرکرد:

امروز خانه صهیونسیت‌ها از خانه عنکبوت سست‌تر است/ مسئولان مراقب استحاله دشمن باشند

نماینده ولیه فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: نباید اجازه دهیم فساد جلوی رونق انقلاب را بگیرد، ماندگاری جامعه اسلامی در گرو سلامت ایمانی است.
امروز خانه صهیونسیت‌ها از خانه عنکبوت سست‌تر است/ مسئولان مراقب استحاله دشمن باشند
به گزارش جهانبین نیوز، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس و با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال امام راحل گفت : انقلاب اسلامی ایران باعث بیداری جهان اسلام شده است.
 
 حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد افزود: امام راحل بیداری و بصیرت را در ایران ایجاد کردند، انقلاب باعث بیداری جهانی ایجاد کرده است.

به گفته وی، دستاوردهای انقلاب و امام، کتاب‌های مهمی می‌شود و راهی که امام جلوی پای ما گذاشت راه نورانی و سعادت بشری است که همه انبیاء در پی آن بودند که این راه ماندنی و تداوم یافتنی است و رویش‌های انقلاب اکنون زیاد است.

نماینده ولیه فقیه در استان با تأکید بر اینکه روز قدس تجلی جهاد قرآنی است، گفت: امروز خانه صهیونسیت‌ها از خانه عنکبوت سست‌تر است.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: سلاح‌های نظامی و گنبد آهنین اسرائیل نتوانست از آن‌ها در برابر حملات مقاومت دفاع کند و همچنین مردم آن‌ها دلبستگی به اسرائیل ندارند.
وی  اضافه کرد: همین عدم دلبستگی موجب می‌شود با کوچکترین حمله و شلیک موشک تسلیم شوند تا مردم آن‌ها پا به فرار نگذارند و رسوا نشوند.

نکونام افزود: برای اینکه جلوی این رسوایی‌ها گرفته شود،رژیم جعلی صهیونیستی شروع به گفتن اراجیف می‌کند تا بتوانند چند روز بیشتر بر عمر این رژیم غاصب بیفزایند.
 
خطیب نمازجمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه هیچ قدرتی نمی‌تواند جمهوری اسلامی را از پای دربیاورد، خاطرنشان کرد: دشمن تنها با استحاله می‌تواند کشور را از درون به فساد مبتلا کند.

وی بیان کرد: مصرف دخانیات و موادمخدر، بدپوشی، بی‌حجابی، نبود لباس مناسب در بازار برای بانوان محجبه، رشوه، پارتی، گران‌فروشی و ترویج بی‌حیایی نمونه‌هایی از استحاله و فساد در کشور است.

نکونام با بیان اینکه مسؤولان و متولیان فرهنگی باید مراقب استحاله باشند، اظهار کرد: نباید اجازه دهیم نان به نرخ‌ روزخورها نورچشمی باشند، امروز عده‌ای در تلاشند در پی شادی گناه‌آلود باشند و شاهدیم که دیگران نهی از منکر امتناع می‌کنند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه رحم و انصاف از بازار رخت بسته است‌، تصریح کرد: برای جلوگیری از رخنه فساد در لایه‌های مختلف جامعه باید هشدار داد.

وی زنده نگه داشتن یاد امام خمینی(ره) را لازمه حفظ صلابت جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: نباید اجازه دهیم فساد جلوی رونق انقلاب را بگیرد، ماندگاری جامعه اسلامی در گرو سلامت ایمانی است؛ اما رویش‌های انقلاب در این 40 سال را نباید نادیده بگیریم و همچنین باید مراقب باشیم فساد موجب ریزش نشود.

امام جمعه شهرکرد در پایان با اشاره به رحلت امام خمینی (ره) و رهبری مقام معظم رهبری، عنوان کرد: امروز چشم اصحاب دانش به دهان مقام معظم رهبری دوخته شده است تا منویات ایشان را ره توشه راه خود قرار دهند و  همچنین ایشان همچون خورشیدی در جهان می‌درخشند و روشنایی می‌بخشند.


انتهای پیام/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۸:۳۲

27 Dec 2019