۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱
کد مطلب : ۴۲۱۶۲

خودکفایی مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با کشت گیاهان دارویی

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: با اجرای طرح تولید و پرورش گیاهان دارویی با همکاری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان زمینه اشتغال حداقل ۱۰۰۰ نفر از مددجویان این نهاد فراهم می‌شود.
خودکفایی مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با کشت گیاهان دارویی
علی ملک پورمدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری  با اشاره به امضای تفاهم‌نامه بین این نهاد و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان بیان کرد: ایجاد زمینه اشتغال و کمک به خودکفایی مددجویان این نهاد و افراد نیازمند را از سیاست‌های کمیته امداد است.

وی افزود: طرح تولید و پرورش گیاهان دارویی شامل گل محمدی و آویشن در قالب طرح راهبری شغلی ویژه مددجویان کمیته امداد استان اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه دوره‌های آموزشی ویژه متقاضیان از سوی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: افراد پس از گذراندن دوره‌های آموزشی برای دریافت تسهیلات اشتغال در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کمیته امداد استان معرفی می‌شوند.

ملک پور با اشاره به نظارت این مرکز بر مراحل مختلف اجرای طرح ادامه داد: متقاضیان در زمینه‌های تأمین نهاده‌ها و مایحتاج طرح و تولیدات طرح از طرف مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مشاوره دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۷:۳۹

27 Dec 2019