۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۴۲۱۵۴

حل معضلات زیست محیطی با اجرای طرح دودکش های خورشیدی

مخترع طرح دودکش های خورشیدی تصفیه کننده هوا گفت: بااجرای طرح دودکش های خورشیدی تصفیه کننده هوا می تواند خیلی از معضلات زیست محیطی را حل کند.
رضا سعیدی مخترع طرح دودکش های خورشیدی تصفیه کننده هوا در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: با اجرای این طرح امید است علاوه بر تولید انرژی پاک در سطح شهرها بتوانیم به معضلات زیست محیطی نیز کمک کرده باشیم.

وی با اشاره به اینکه نمونه این طرح در دنیا تاکنون تولید نشده است  تصریح کرد: برای اولین بار در دنیا موفق به اجرای این طرح بوده ام .

سعیدی ادامه داد: این طرح کاربرد بسیار زیادی در سطح شهرها به خصوص کلان شهرها دارد و می تواند بسیاری از معضلات راحل کند.

وی با اشاره به اینکه ما در حال حاضر در پارک علم و فن آوری استقرار پیدا کرده ایم بیان داشت: اجرای این طرح یک پروژه عظیمی است که اگر اجرایی شود می تواند اشتغال زایی بالایی را نیز به همراه داشته باشد.

سعیدی هدف از اجرای این طرح را دو مورد عنوان کرد و گفت: تصفیه هوا آلوده در کلان شهر ها و تولید انرژی پاک دو هدف عمده من از اجرای این طرح بوده است.
 
وی با اشاره به اینکه این طرح خودش در خصوص ساخت نیروگاه است و خودش یک نیروگاه به شمار می آید بیان داشت: شهرداری ها و محیط زیست می توانند در اجرایی کردن این طرح به ما کمک کنند.

سعیدی با تاکید بر اینکه برآورد هزینه برای اجرای اولیه این طرح 130 میلیون تومان بوده است بیان داشت: سپاه می تواند در هزینه ها به ما کمک خوبی را داشته باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به محض تزریق پول، شش ماه بعد کار به طور کامل انجام می شود.

انتهای پیام/1020
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۷:۰۲

27 Dec 2019