کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

قرارگاه فاتح چهارمحال وبختیاری، یکی از قرارگاه های اصلی در فتح خرمشهر

3 خرداد 1398 ساعت 14:46

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال وبختیاری گفت: یکی از قرارگاه‌های فاتح اصلی خرمشهر قرارگاه فتح بود، این قرارگاه شامل ۳۰ یگان و رزمندگان استان در قالب لشگرهای گفته شده در این قرارگاه بودند.


به گزارش جهانبین نیوز، سردار علی محمداکبری فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع)چهارمحال وبختیاری پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص ۸۰ شهید چهارمحال و بختیاری در عملیات بیت‌المقدس به نقش رزمندگان استان در آزادسازی خرمشهر اشاره کرد.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) با بیان اینکه قبل از تشکیل تیپ قمربنی‌هاشم(ع) چهارنحال وبختیاری رزمندگان استان در قالب یگان‌های قدر در لشگرهای ۱۴ امام حسین(ع)، ۸نجف و ۲۵ کربلا حضور داشتند، گفت: یکی از قرارگاه‌های فاتح اصلی خرمشهر قرارگاه فتح بود، این قرارگاه شامل ۳۰ یگان و رزمندگان استان در قالب لشگرهای گفته شده در این قرارگاه بودند.

وی با اشاره به شهید زال یوسف‌پور یکی از شهدای این عملیات افزود: این عملیات مظهر همبستگی نیروهای مسلح به پشتیبانی مردم کشور حول محور ولایت بدون هیچ اتکا به کشور خارجی و بیگانه‌ای بود.

اکبری اضافه کرد: در آن دوران و خصوصا فتح خرمشهر وقتی تاریخ را مطالعه می‌کنید ایران بدون هیچ حمایتی از خارج در مقابل رژیم بعث عراق با تمامی حمایت شرق و غرب ایستاد و همین شد که این روز به عنوان روز ایثار و مقاومت نامگذاری شد.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) با اشاره به صحبت مقام معظم رهبری در خصوص خرمشهر‌های در پیش ادامه داد: با اتکا به نیرو و توان داخلی خود بر تمامی استکبار جهانی فائق بیاییم.

وی در انتها با بیان برنامه‌های متعدد در هفته مقاوت و ایثار با شعار محوری ما پیروزیم عنوان کرد: بالغ بر ۴۷۰ عنوان برنامه در سطح سپاه‌ قمربنی‌هاشم(ع)، حوزه‌های مقاومت بسیج و پایگاه‌های مردمی اجرا و طی امروز و فردا اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 42125

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42125/قرارگاه-فاتح-چهارمحال-وبختیاری-یکی-های-اصلی-فتح-خرمشهر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir