کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

جمعیت 80 میلیونی ایران خرمشهرهای پیش‌ِرو را فتح خواهند کرد

2 خرداد 1398 ساعت 9:19

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: امروز نیز جمعیت 80 میلیونی ایران با پشتیبانی مسئولین و درایت رهبر معظم انقلاب خرمشهرهای پیش‌رو را فتح خواهند کرد.


سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرمودند "خرمشهر را خدا آزاد کرد" اظهار کرد: فتح خرمشهر کار بسیار بسیار سنگینی بود اما با همت بالای جوانان آن زمان محقق شد.
 
وی به تاکید رهبر معظم انقلاب در این خصوص که فرمودند "خرمشهرها در پیش است" اشاره و ادامه داد: مقام معظم رهبری با عنوان کردن این موضوع سعی دارند ما را متوجه این موضوع کنند که میدان‌های سخت‌تر از آزادی خرمشهر در پیش است، اما همانطور که خرمشهر فتح شد در این جبهه‌ها نیز فاتح خواهیم بود.
 
سردار اکبری با اشاره به اینکه بعد از فتح خرمشهر تابلویی در ورودی این شهر نصب شده بود با این عنوان که "به خرمشهر خوش آمدید، جمعیت 36 میلیون" اضافه کرد: منظور از این جممله آن بود که جمعیت 36 میلیونی آن زمان ایران همه خود را مردم خرمشهر می‌دانستند.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه امروز نیز جمعیت 80 میلیونی ایران با پشتیبانی مسئولین و درایت رهبر معظم انقلاب خرمشهرهای پیش‌رو را فتح خواهند کرد ادامه داد: ایران براساس شعار "ما پیروز خواهیم بود" که به‌عنوان شعار محوری سال انتخاب شده پیروز میدان خواهند بود.
 
وی ادامه داد: ما نشان دادیم هر جایی مردم به میدان بیایند پیروز خواهیم بود و امروز نیز با حضور مردم در میدان پیروزی از آن‌ ما خواهد بود.
 
سردار اکبری با اشاره به جنگ اقتصادی که دشمن علیه کشور به راه انداخته اضافه کرد: مقاومت کلید پیروزی در این میدان است اما باید بدانیم که این مقاومت‌ها نیازمند تلاش است، ما نباید در یک جا بمانیم و شعار دهیم که مقاومت می‌کنیم بلکه باید با پیشبرد اهداف والا در زمینه کشاورزی، دامپروری، صنعت و... اقتصاد را تقویت و کشور را در این جنگ پیروز گردانیم.
 
وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب درخصوص آمادگی و هوشیاری نیروهای نظامی در مقابل دشمن افزود: نیروهای مسلح هم تهدیدات و هم تحریم‌های دشمن را دیدند و باور کردند و با تکیه به توانمندی‌های داخلی و قدرت جوانان توانستند به اقتدار دست یابند.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری بیان داشت: بنابر فرموده رهبر معظم انقلاب دشمن در مقابل ایران به جز در میدان نظامی آرایش جنگی گرفته پس ایران نیز باید در این میدان‌ها آرایش گرفته و ترفندهای آن‌ها را خنثی کند.
 
انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 42117

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42117/جمعیت-80-میلیونی-ایران-خرمشهرهای-پیش-رو-فتح-خواهند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir