۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۴۲۱۰۵
معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری:

خسارات سیل با وحدت و همبستگی ترمیم شد

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:سیل با تمام خساراتی که داشت اما منجر به وحدت، تعامل، اتحاد، انسجام، همدلی، همبستگی و تقویت اتحاد قومیت‌ها و مذاهب در کشور شد.
خسارات سیل با وحدت و همبستگی ترمیم شد
به گزارش جهانبین‌نیوز،جعفر مردانی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ، در مراسم تجلیل از خیرین با اشاره به اینکه کشور ایران جزو ۱۰ کشور درگیر حوادث طبیعی است، گفت: چهارمحال و بختیاری جزو ۶ استان کشور است که با بیشترین مخاطرات طبیعی از سیل، زلزله، رانش زمین، ریزش کوه و ... مواجه است.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش‌های اوایل سال جاری بیان کرد: استان با توجه به اخطار و هشدارهایی که توسط سازمان هواشناسی شده بود خود را در مواجه با این بحران با برگذاری جلسات مستمر بحران و تامین آماده کرده بود که خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشت اما در حدود ۶ صد میلیارد تومان خسارت به بخش‌های مختلف وارد شد.
 
وی افزود: طی جلساتی که با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برگزار شد، بنابر توصیه‌های حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام و استاندار باتوجه به اینکه استان خودمان نیز درگیر سیل و رانش بود قرار بر این شد کمک‌ها با اولویت استان خود انجام شود.
 
مردانی ادامه داد: کمک‌هایی در چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری شد و سپاه قمربنی‌هاشم(ع) به عنوان واسطه کمک‌های مردمی را دریافت و در بین مردم آسیب دیده شعیبیه تماما توزیع کرد.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدامات سپاه قمربنی‌هاشم(ع) در تمامی عرصه‌های سازندگی،دفاع از مرز‌ها در غرب و جنوب کشور عنوان کرد: به وقت نیاز در استان خوزستان باتوجه به احساس مسؤولیت خود در منطقه آسیب دیده حاضر و کمک‌های مردمی را در بین مردم سیل‌زده شعیبیه توزیع کردند.
 
وی در انتها خاطرنشان کرد: سیل با تمام خساراتی که داشت اما منجر به وحدت، تعامل، اتحاد، انسجام، همدلی، همبستگی و تقویت اتحاد قومیت‌ها و مذاهب در کشور شد.
انتهای پیام/ 1029ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۲:۰۷

28 Dec 2019