۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۴۲۰۹۷
در چهارمحال و بختیاری/

کمک 160 میلیون تومانی خیرین به نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: مردم استان در نیمه نخست ماه مبارک رمضان ۱۶۸ میلیون برای اطعام نیازمندان کمک کردند.
کمک 160 میلیون تومانی خیرین به نیازمندان
به گزارش جهانبین نیوز ؛ علی ملک پور ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) و آغاز هفته اکرام بیان کرد: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان پایگاه‌های حامی‌یابی برای ایتام و فرزندان محسنین در مساجد به‌ویژه در شب‌های قدر برپا می‌شود.

وی با اشاره به ثبت‌نام ۴۶۲۳ نفر از فرزندان تحت حمایت کمیته امداد استان در سامانه‌های محسنین و اکرام ایتام افزود: ۴۳۶ نفر از فرزندان محسنین بدون حامی مالی هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان با قدردانی از کمک‌های خیران در راستای کمک به رفع نیاز مددجویان این نهاد گفت: در نیمه نخست ماه رمضان امسال ۲۲۷ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین ثبت‌نام کرده‌اند.

ملک پور بابیان اینکه فرزندان محسنین دارای سرپرست هستند اما پدر خانواده علیرغم میل باطنی‌اش به دلیل کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی و یا علل دیگر، توان اداره زندگی را ندارد ادامه داد: دریافتی فرزندان دارای حامی مالی از ۲۰ هزار تومان است به همین علت می‌طلبد تعداد حامیان فرزندان محسنین و ایتام افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه مردم استان ۱۶۸ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی برای طرح اطعام و افطاری نیازمندان کمک کرده‌اند اضافه کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را برای این طرح از طریق شماره‌گیری کد ussd # ۰۳۸*۱*۸۸۷۷* و یا مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: همچنین نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح محسنین» و «اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت emdad.ir/ekram و mohsenin.ir یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام کنند و با پرداخت
ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند.

انتهای پیام /1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۸:۵۸

28 Dec 2019