۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۴۲۰۹۱
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری خبرداد

ثبت بیش از 4 ميليارد ريال کلاهبرداری در پرونده جاعل اسناد

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از شناسايي و دستگيري جاعل اسناد در شهرکرد خبر داد.
ثبت بیش از 4 ميليارد ريال کلاهبرداری در پرونده جاعل اسناد
سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: درپي شکايتی مبني‌بر کلاهبرداري از فرد یا افرادی درخصوص خريد يک قطعه زمين در شهرکرد، رسیدگی به موضوع در دستورکار کاراگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: درپی استعلامات به عمل آمده در خصوص مدارک مورد نظر، مشخص شد مدارک و اسناد جعلي ارائه شده توسط فروشنده ملک جعلی مي‌باشند در ادامه تحقيقات به‌صورت جامع و پليسي با همکاري دستگاه قضايي انجام شد که یک نفر در این رابطه دستگير شد.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: متهم در بازجويي تخصصي به عمل آمده لب به سخن گشود و بيان داشت که اسناد را با همکاري دو نفر دیگر تهيه و با جعل اقدام به فروش یک قطعه زمين مسکوني در  شهرستان شهرکرد کردم.

غلامزاده تصریح کرد: طی يک عمليات غافلگيرانه دو نفر متهم مذكور نیز دستگير و تعدادي اسناد و اوراق جعلي شامل برگ واگذاري زمين، سند رسمي، وکالت‌نامه و مبايعه‌نامه نيز از منزل نامبردگان کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در خاتمه با اشاره به اینکه مبلغ کلاهبرداري شده از شکات مجموعا 4 ميليارد و 300میلیون ريال برآورد شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضايي اعزام و با قرار 10 میلیارد ریالی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۸:۰۵

30 Dec 2019