۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۴۲۰۸۴
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌ هاشم(ع) چهارحال و بختیاری:

عشایر در خط مقدم مقابله با جنگ اقتصادی دشمن حضور دارند

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌ هاشم(ع) چهارحال و بختیاری گفت: عشایر در خط مقدم مقابله با جنگ اقتصادی دشمن قرار دارند و در بعد کشاورزی و دامداری جزء تولیدکننده مهم کشور هستند.
عشایر در خط مقدم مقابله با جنگ اقتصادی دشمن حضور دارند
به گزارش جهانبین‌نیوز، سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در دیدار عشایر بسیجی استان با نماینده ولی فقیه،به مناسبت روز بسیج عشایری، با اشاره به بیش از ۳۵۰ شهید عشایری در استان و اینکه چهارمحال و بختیاری یک استان عشایرنشین است، اظهار کرد: آمار کامل شهدای عشایری استان تاکنون به دست نیامده اما قطعا پس از شناسایی کامل تعداد شهدا عشایر استان نیز بیشتر خواهد بود.

وی با اشاره به جمعیت ۱۲۶ هزار نفری عشایر در این استان، افزود: در حدود ۲۲ هزار نفر از این جمعیت عضو بسیج عشایر هستند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌ هاشم(ع) چهارحال و بختیاری گفت: امروز روز تجدید بیعت و میثاق بسیج عشایر با امام راحل است و عشایر همواره مظهر صداقت، شهامت، شجاعت، صبوری، مقاومت، ایستادگی، مهمان‌نوازی و تلاش و کوشش هستند.

وی با اشاره به آرایش جنگی دشمنان قسم خورده این نظام در تمامی زمینه‌ها و انواع جنگ‌های سخت و نرم، طی این چهل سال علیه جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: لازم است در مقابل آرایش اقتصادی، فرهنگی، فضای مجازی  و نطامی دشمن، جبهه خود را تقویت کنیم.

سردار اکبری با اشاره به مقابله عشایر با جنگ اقتصادی دشمن، تصریح کرد: عشایر در خط مقدم مقابله با جنگ اقتصادی دشمن قرار دارند و  در بعد کشاورزی و دامداری جزء تولیدکنندگان مهم کشور هستند و  مسئولان لازم است که از این قشر تاثیرگذار و ارزشمند حمایت لازم را به عمل آورند چراکه عشایر برای تولید بیشتر نیازمند پشتیبانی بیشتر هستند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌ هاشم (ع) چهارحال و بختیاری گفت: عشایر یکی از تاثیرگذارترین و مهم‌ترین اقشار در جامعه هستند و در بسیاری از جبهه‌های حق علیه باطل، در خط مقدم حمایت از انقلاب و نطام اسلامی بودند.

وی با اشاره بر جنگ اقتصادی و رونق تولید، بیان کرد: لازم است مسؤولان همراه عشایر و به دنبال رفع مشکلات عشایر باشند، چراکه سهم عمده‌ای در کشاورزی و دامداری دارند.

انتهای پیام/ 1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۹:۴۹

29 Dec 2019