۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۴۲۰۸۳
استاد دانشگاه در چهارمحال و بختیاری:

اراده ایران در جبهه‌های اقتصادی و فرهنگی به کمک ما خواهد آمد

استاد دانشگاه در چهارمحال و بختیاری گفت: باید بدانیم اراده ما در جبهه‌های اقتصادی و فرهنگی به کمک ما خواهد آمد و اگر اراده‌های ما به عمل تبدیل شود آنگاه پیروزی در همه این عرصه‌ها از آن ما خواهد بود.
اراده ایران در جبهه‌های اقتصادی و فرهنگی به کمک ما خواهد آمد
احمدرضا بسیج استاد دانشگاه شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: همانگونه که در حدیث پیامبر اکرم (ص) آمده است ارزش عمل به نیت است.

وی با بیان اینکه از منظر روان‌شناسی نیت همان انگیزه‌ای است که انسان می‌تواند برای انجام یک کار داشته باشد افزود: وقتی انگیزه حاصل شود به دنبال آن اراده حاصل می‌شود و به تبع وجود انگیزه است که اراده رسیدن به هدف در انسان قوی‌تر می‌شود.

بسیج با اشاره به اینکه انگیزه است که اراده را مستمر و مستحکم‌تر می‌کند تاکید کرد: اگر این انگیزه و بعد از آن اراده ایجاد شود حتی اگر 1400 سال هم طول بکشد تا اهداف جمهوری اسلامی ایران تحقق یابد انسان‌های بسیاری تلاش خواهند کرد و به امید آن روز خواهند بود.

این استاد دانشگاه ادامه داد: در این مدت شهدای بسیاری تقدیم شده و در ادامه راه نیز ما تلاش خواهیم کرد تا به انقلاب حضرت مهدی (عج) برسیم و انقلابمان را تقدیم ایشان کنیم.

وی با اشاره به اعتقاد مسلمانان به آخرت افزود: دشمن ما به دلیل فرهنگی و عقیدتی همه چیز را در دنیا می‌بیند و انگیزه‌ای محدودی دارد که نهایتا رسیدن به خواسته‌های دنیایی است.

بسیج گفت: از آنجایی که انگیزه دشمن دنیایی است اراده‌ای که می‌خواهد این انگیزه را هم پیش ببرد محدود است و دشمن تا جایی پیش می‌رود که امکان پیروزی را بگیرد اما وقتی جلوی راهش را مسدود کنیم این امکان از دشمن گرفته می‌شود و انگیزه پیروزی هم برای دشمن از بین می‌رود.

این استاد دانشگاه شهرکرد با اشاره به اتفاقات رخ داده در جنگ خندق افزود: در این جنگ همه گروه‌ها برای مقابله با مسلمانان آمده بودند اما وقتی به مانعی برخوردند و متوجه شدند که نمی‌توانند بر دشمن غلبه یابند بازگشتند و شکست خوردند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درخصوص این موضوع که دشمنی تمام می‌شود تاکید کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب در این زمینه به همین دلیل است که با توجه به وقایع رخ داده در تاریخ می‌فرمایند دشمنی دشمن پایان می‌یابد اگر با اراده در مقابل آن بایستیم.

بسیج ادامه داد: دشمن تا جایی که امکان پیروزی دارد پیش می‌رود اما چون انگیزه اخروی ندارد بعد از آنکه امیدش از پیروزی قطع شود انگیزه‌اش از دست می‌رود اما برای مسلمانان قضیه جوری دیگر است چون اگر در جبهه نبرد حق علیه باطل پیروز شوند پیروزی دنیوی بدست آورده‌اند و اگر شهید شوند به پیروزی اخروی دست خواهند یافت و در هر دو حال پیروزی از آن ما خواهد بود و در هر دو صورت انگیزه مقاومت خواهیم داشت.

این استاد دانشگاه شهرکرد خاطرنشان کرد: جنگ امروز، جنگِ اراده‌هاست و اراده ما در این زمینه قوی‌تر است و ما به امید پیروزی صبر و مقاومت می‌کنیم.

بسیج تحقق اراده را به عمل دانست و تاکید کرد: هرچه عملکردها در این زمینه جهادی‌تر، جوان‌گراتر و شاداب‌تر باشند اراده‌ها سریع‌تر محقق می‌شوند، بنابراین اگر از نیروهای جوان در جنگ اراده‌ها بهره ببریم امید به پیروزی بیشتر خواهد بود.

وی ادامه داد: باید بدانیم اراده ما در جبهه‌های اقتصادی و فرهنگی به کمک ما خواهد آمد و اگر اراده‌های ما به عمل تبدیل شود آنگاه پیروزی در همه این عرصه‌ها از آن ما خواهد بود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۵:۰۵

31 Dec 2019