۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۴۲۰۸۲
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

مسئولان تجمل‌گرا، آفتی برای نظام اسلامی

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: برخی از مسئولان دچار دنیا طلبی، مادی گرایی، ثروت، تجمل، تشریفاتدنیوی شده‌اند که این آفت و یکی از ضعف‌های نظام اسلامی است.
مسئولان تجمل‌گرا، آفتی برای نظام اسلامی
به گزارش جهانبین‌نیوز، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، در نشست با جمعی از عشایر بسیج استان، اظهار کرد:  عشایر همواره از یک زندگی سالم، بی‌آلایش، بدون تشریفات برخوردار بوده‌اند و ساده‌زیستی یکی از ویژگی‌های عشایر بوده است.

وی با اشاره به اینکه غیرت یکی از ویزگی‌های بندگان محبوب پروردگار است، افزود: خداوند چون خود غیور است بر همین اساس غیرتمندانی را که غیرت دینی می‌ورزند دوست می‌دارد و به نظر لطف و محبت و رحمت به آنان می‌نگرد.

نکونام ادامه داد: غیرت دینی یکی از مهم‌ترین نوع غیرت‌ها است و غیورمردان باید مانع از نفوذ و سلطه دشمنان بر ولایت، دین، کشور و جامعه اسلامی شوند چراکه جمهوری اسلامی ثمره‌ی غیرت دینی مردم ایران است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امروزه سپاه و بسیج بازوی توانمند ولی امر مسلمین و بهترین مدافع انقلاب و کشور است و حضور عاشقانه عشایر و همراهی آ‌نها با سپاه و بسیج نشان از غیرت ملی، ولایی و مظام جمهوری اسلامی است.

وی پیوند و وحدت ارحام و قبیله‌ای ار یکی از ویژگی‌های بسیار ارزشمند عشایر دانست و تاکید کرد: اسلام همواره تحكیم پیوندهای خویشاوندی واستحكام روابط خانوادگی را به شدت مورد تأكید و توجه قرار داده و صله رحم و رسیدگی به بستگان را به عنوان یك ارزش الهی واجب كرده است.

نکونام تشریح کرد: لازم است تمهیدات لازم در خصوص تسهیل معاش و تولید، متناسب با زندگی عشایری انجام شده و توجه ویژه‌ای شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه راه‌های ارتباطی درون استانی و برون استانی نیز از ضرورت‌ها است، بیان کرد: مسئولان باید درخصوص نجات استان از بن‌بست با راه‌های ارتباطی مناسب و مطلوب با استان‌های دیگر مجدانه تلاش گرده و مسئولان اجرایی باید نسبت به عشایر نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه برخی‌ها دشمنان را درقالب دوست جلوه می‌دهند، تصریح کرد: علی‌رغم، دشمنی‌های آمریکا طی این چهل سال، برخی‌ها با وقاهت تمام از کنار آمدن با آمریکا صحبت می کنند، لذا  لازم است که دشمن را درست بشناسید و همواره می‌بایست لبه تیز فکر، زبان و حملات در راستای نابودی دشمن باشد و ضرورت های کشور گه وحدت، ولایت و پایمندی به ارزش های انقلاب  نیز مورد توجه قرار گیرد.


انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۳:۴۹

29 Dec 2019