۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶
کد مطلب : ۴۲۰۴۱
امام جمعه موقت شهرکرد:

حضور نورانیت قرآن در جامعه ضروری است.

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: ظهور و بروز نورانیت قرآن در تمام صحنه ها بسیار موثر است.
حضور نورانیت قرآن در جامعه ضروری است.
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن فاطمی، امام جمعه موقت شهرکرد، در آیین افتتاح نمایشگاه بزرگ قرآن کریم چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تلاش در نظام جمهوری اسلامی برای عظمت قرآن سعادت بزرگی است، و انجام این‌گونه فعالیت‌ها وظیفه جامعه قرآنی است.

وی افزود: عظمت و قدر قرآن در جامعه باید بهتر و بیشتر نشان داده شود، گفت: در کشور مسائل گوناگون فرهنگی وجود دارد که نورانیت قرآن باید در همه صحنه‌ها ظهور و بروز پیدا کند.


حجت الاسلام و المسلمین فاطمی بیان کرد:   هرچند تاکنون نیز زحمات بسیاری در این راستا کشیده شده و فعالیت های مختلفی انجام گرفته است، اما  ادارات و مسئولان قرآنی بیش از آنچه تا کنون صورت پذیرفته، انتظار می رود.

وی با اشاره به ضرورت و اهمیت بروز عظمت قرآن در جامعه، خاطرنشان کرد: در کشور مسائل گوناگون فرهنگی وجود دارد که عظمت و قدر قرآن در جامعه باید بهتر و بیشتر نشان داده شود و ظهور نورانیت قرآن  در تمام صحنه‌ها ضروری است.

حجت‌الاسلام فاطمی تصریح کرد: عظمت قرآن در حدی است که هنوز مفسران و عالمان متخصص این علم به عمق این عظمت دست پیدا نکرده‌اند.

امام جمعه موقت شهرکرد در پایان گفت:  عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت  به قرآن، ترویج احکام و دستورات قرآنی را به جامعه امری مهم و پسندیده است.

انتهای پیام/1028ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۹:۱۲

29 Dec 2019