۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۴۲۰۲۶
استاد دانشگاه در شهرکرد:

هشدار رئیس جمهور به اروپا نشان‌دهنده تغییر روش دولت ایران است

استاد دانشگاه در شهرکرد گفت: هشدار دولت به اروپا اقدامی مناسب و کمی امیدوارانه است و نشان می‌دهند که دولت روش و روند خود را تغییر داده است.
هشدار رئیس جمهور به اروپا نشان‌دهنده تغییر روش دولت ایران است
احمدرضا بسیج استاد دانشگاه در شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: تصمیم‌ها و گفتارهای رئیس جمهور آمرذیکا همان مواردی است که قبلا توسط مقام معظم رهبری و دیگر دلسوزان نظام پیش‌بینی شده بود.
 
وی با بیان اینکه بنابراین رفتار جدید دولت‌مردان آمریکا جای هیچ‌گونه تعجبی ندارد اضافه کرد: اما شگفتی و تعجب از افرادی است که در داخل ایران حضور دارند و نه از گذشته تجربه آموختند و نه به تذکرات مقام معظم رهبری گوش فرا دادند و اگر به این موارد توجه شده بود قطعا آثار منفی آن کمتر می‌شد.
 
بسیج یادآور شد: امروز نظام با قدرتی که دارد می‌تواند در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمن بایستد و  سربلند از این محاسبه بیرون آید و این نیز نکته‌ای است که می‌تواند به‌عنوان تجربه‌ای مدنظر  قرار گیرد.
 
این استاد دانشگاه شهرکرد با اشاره به تصمیم‌گیری جدید دولت ایران و هشداری که به اروپا در خصوص بدعهدی‌هایشان دادند ادامه داد: این اقدام خوب است اما کافی نیست و بسیار دیرهنگام اتفاق افتاد.
 
وی ادامه داد: اقدام دولت درخصوص برجام اقدامی مناسب و کمی امیدوارانه است و نشان می‌دهند که دولت روش و روند خود را تغییر داده است.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۸:۴۸

29 Dec 2019