۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
کد مطلب : ۴۲۰۲۱
امام جمعه موقت شهر اردل؛

توقف ايران در برخي تعهدات برجام به منزله واکنش در مقابل بدعهدي دولت آمريکاست

امام جمعه موقت شهر اردل گفت: توقف ايران در برخي تعهدات برجام به منزله يک واکنش در مقابل بدعهدي ايالات متحده واروپا و به خصوص آمريکاي جنايتکار است.
توقف ايران در برخي تعهدات برجام به منزله واکنش در مقابل بدعهدي دولت آمريکاست
به گزارش  جهانبین نیوز، حجت الاسلام  حميد بهرامي امام جمعه موقت شهر اردل  در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي با بيان تفسير آيه  سوره بقره"183  يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا کُتِبَ عَلَيْکُمُ الصِّيامُ کَما کُتِبَ عَلَي الَّذينَ مِنْ قَبْلِکُمْ لَعَلَّکُمْ تَتَّقُونَ "(اي کساني که ايمان آورده ايد! روزه بر شما واجب شده ، همان طور که بر کساني که قبل از شما بودند واجب شده شايدباتقوا شويد) افزود:مسئله وجوب روزه برمسلمانان در اين آيه از باب تشريع منحصربه امت پيامبر نيست بلکه حکمي است در امتهاي سابق نيز تشريع شده بود.

بهرامي اظهارکرد:کلمه صيام وصوم در لغت مصور وبه معناي خود داري از عمل است ومنظور از امتهاي کذشته قبل از ظهور اسلام ، موسي وعيسي وغير ايشان است ودلالت برانحصاردر اسلام ندارد .

وي افزود:ماه رمضان ماهي است که شما را در آن به ميهماني خدا فراخوانده اند وشما را گرامي ومحترم شمرده اند ومورد پذيرايي قرار داده اند تا آنجا که نفس زدن شما دراين ماه ثواب تسبيح گفتن وخواب شمادر آن ثواب عبادت دارد اعمال شما مورد پذيرش حضرت حق ودعاي شما مستجاب است.

بهرامي بيان کرد:رمضان ماه دعا است از شرايط دعا اين است که خداوند را با نيت درست و قلب پاک بخوانيد .در هرعملي نيت لازم است در نيت اخلاص شرط است پس بانيت هاي راست ودلهاي پاک از خداوند درخواست کنيدکه شمارا به روزه وتلاوت قرآن توفيق دهد وشقي وبدبخت در اين ماه کسي است که از رحمت خداوند محروم شود.

توقف ايران در برخي تعهدات برجام به منزله واکنش در مقابل بدعهدي دولت آمريکاست
 
حجت الاسلام حميد بهرامي امام جمعه موقت شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جعه اين هفته شهر اردل با اشاره ديداررهبرفرزانه انقلاب با هزاران نفراز فرهنگيان سراسر کشورگفت: مقام معظم رهبري در اين ديداربا انتقاد شديداز کساني که باقلم يابيان واشکال ديگر در صدد تضعيف روحيه انقلابي در ميان مردم وجوانان هستند فرمودند:روحيه انقلابي بمنزله جان وروح اين ملت است وخداوند از کساني که دراين مسئله تشکيک قرآن را تضعيف کنند نخواهدگذشت.تصميم واقدام انقلابي به معناي بي توجهي برنقدعالمانه نيست چرا که استقبال از نقدعالمانه جزء روحيه انقلابي است.

حجت الاسلام بهرامي با اشاره به تصميم قاطع جمهوري اسلامي ايران مبني برکاهش سطع تعهدات خود در توافق هسته اي گفت:متعاقب عهدشکني علني ايالات متحده وخروج دولت ترامپ ازبرجام وفراتر از آن انفعال وناتواني سه کشور اروپائي در تامين منافع برجامي کشورمان نظام جمهوري اسلامي در 18ارديبهشت هم زمان باخروج سال گذشته آمريکا اين تصميم را رئيس جمهور کشورمان وشوراي امنيت ملي به 5کشور باقيمانده در برجام ابلاغ کردند.

وي بيان کرد:براساس اين توافق اگرمواد غني سازي شده به 30کيلوگرم مي رسيد مازاد آن نبايد در داخل ايران ذخيره مي شد وبايد ضمن خروج از کشور به کشورهاي ديگر ارسال مي شد ودر ازاي فروش اين مواد ايران کيک زرد دريافت مي کرد فلذا ايران اسلامي ديگر تعهدي نسبت به فروش وارسال اين مواد غني شده به ديکر کشورها ندارد به تعبيري ديگر ذخاير غني سازي کشورمان در وطن باقي مي ماند.
 
امام جمعه موقت شهر اردل گفت: توقف ايران در برخي تعهدات برجام به منزله يک واکنش در مقابل بدعهدي ايالات متحده و اروپا و به خصوص آمريکاي جنايتکار است.

حجت الاسلام بهرامي بيان کرد:در صورت ارسال پرونده ايران به شوراي امنيت ايران اقدام سختي را در پيش خواهد گرفت فلذا اروپا ناچاراست دست به انتخاب بزند،آنچه مسلم است زمان مداراي جمهوري اسلامي با اروپا به سرآمده است وجائي براي مصالحه ايران باقي نمي گذارد.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۳:۵۰

27 Dec 2019