:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> تلاش بی‌وقفه سپاه پاسداران و کمیته امداد در راستای محرومیت‌زدایی | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸
کد مطلب : ۴۱۹۹۹

تلاش بی‌وقفه سپاه پاسداران و کمیته امداد در راستای محرومیت‌زدایی

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در احداث مسکن روستایی برای نیازمندان گفت: سپاه پاسداران و کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای رفع محرومیت تلاش می‌کنند.
تلاش بی‌وقفه سپاه پاسداران و کمیته امداد در راستای محرومیت‌زدایی
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد ؛  علی ملک پور در دیدار با سرهنگ هوشنگ فولادی، رئیس بسیج سازندگی سپاه پاسداران استان بیان کرد: واحدهای مسکن روستایی برای مددجویان فاقد مسکن و دارای شرایط با مشارکت سپاه پاسداران احداث می‌شود.

وی افزود: برخی از این مناطق صعب‌العبور هستند و حمل مصالح ساختمانی برای این روستاها دشوار است که اقدامات سپاه در این زمینه نیازمند خدا قوت ویژه است.

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه تأمین مسکن مقاوم و ایمن برای مددجویان از سیاست‌های اصلی کمیته امداد با رویکرد بهبود سطح زندگی و توانمندسازی آن‌ها است ادامه داد: مراحل احداث ۲۴۵ واحد مسکن روستایی برای مددجویان کمیته امداد استان از اواسط سال گذشته آغازشده است.

ملک پور خاطرنشان کرد: تا پایان سال ۹۷، ۵۴ واحد مسکونی آماده و به مددجویان تحویل داده شد که تا پایان شهریورماه امسال نیز مابقی این واحدها تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

سرهنگ هوشنگ فولادی، رئیس بسیج سازندگی سپاه پاسداران استان نیز در این جلسه اظهار کرد: احداث مسکن از پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران است که برای تمامی اقشار نیازمند در حال اجرا است.

شایان‌ذکر است، طرح بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی روستایی از طرح‌های کمیته امداد در راستای تأمین مسکن متناسب، مقاوم و بادوام روستایی برای مددجویان است. نیکوکاران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از این طرح به سامانه «طرح نوسازی مسکن روستایی» مراجعه کنند.

انتهای پیام /1020ج 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۵:۵۵

30 Dec 2019