۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۴۱۹۸۹

مانور اطفاي حريق در پتروشيمي اوره آمونياک لردگان+ عکس

مانور اطفاي حريق و مديريت بحران در پتروشيمي اوره آمونياک لردگان برگزار شد.
مانور اطفاي حريق در پتروشيمي اوره آمونياک لردگان+ عکس
به گزارش جهانبین نیوز؛ محسن محمودي مدير عامل پتروشيمي اوره لردگان با اشاره به موفقيت آميز بودن اين مانور تصريح کرد: آتش نشانان طبق برنامه زمان بندي و مطابق با سناريوي تعيين شده با رعايت تمامي استاندارد‌ها اين مانور را با موفقيت به پايان رساندند.
 
محسن محمودي هدف از اجراي اين مانور را ارتقا دانش و توان عملياتي نيرو‌هاي HSE در مقابله با حوادث احتمالي، انجام واکنش ­هاي سريع و مناسب و هماهنگي واحد‌هاي عملياتي جهت کاهش خسارت و جلوگيري از توسعه حريق و سرايت آن به ديگر نقاط عنوان کرد.
 
وي افزود: از ابتداي آغاز به کار پتروشيمي اوره لردگان تاکنون  شاهد بيش از ۲۰ ميليون نفر ساعت کار بدون حادثه بوديم که اين نشاني آشکار از توجه به تعالي و نهادينه شدن فرهنگ مثبت HSE در مجموعه کارکنان است و اين سرآمدي در واقع حاصل کار گروهي و تعامل سازنده تمامي کارکنان و کار تيمي تک تک همکاران در واحد HSE است
 
وي خاطر نشان کرد: برگزاري اين مانور‌ها باعث بالا بردن سطح آمادگي و تصميم گيريي مديران و کارکنان و ارزيابي نقاط قوت و ضعف نيرو‌ها و همچنين حفاظت از سلامت افراد و جلوگيري از آسيب به اموال و حفاظت از محيط زيست مي‌شود که بسيار حايز اهميت مي‌باشد.
 
وي افزود: توليدات اين شرکت اوره و آمونياک بوده و ظرفيت توليد سالانه آن ۱۰۷۳ هزار تن اوره و ۶۷۷ هزار تن آمونياک مي‌باشد که با توجه به تکنولوژي کاربردي در اين پتروشيمي منجر به کاهش مصرف يوتيليتي (آب برق گاز  بخار) و کاهش هزينه‌هاي جانبي و بازدهي عمليات بيش‌تر خواهد شد.
 
وي اظهار اميدواري کرد: با راه اندازي واحد اوره آمونياک پتروشيمي لردگان در سايه الطاف ايزد منان و در سال رونق توليد استوارتر از قبل در مسير رشد و بالندگي گام‌هاي اساسي برداريم.
 
به گزارش جهانبین نیوز؛ پتروشيمي واحد اوره آمونياک پتروشيمي لردگان يکي از شرکت‌هاي تابعه گروه پتروشيمي سرمايه گذاري ايرانيان مي‌باشد.
 
 





انتهاي پيام/630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۳:۰۲

26 Dec 2019