۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱
کد مطلب : ۴۱۹۸۵

معلمان افرادی را تربیت کنند که توانمند و پایبند نظام باشند

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت و توجه ویژه نظام جمهوری اسلامی به مهارت گفت : معلمان می بایست در نظام اسلامی افرادی را تربیت کنند که توانمند و پایبند به نظام باشند.
معلمان افرادی را تربیت کنند که توانمند و پایبند نظام باشند
به گزارش جهانبین نیوز؛  اقبال عباسی  استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان چهارمحال و بختياري با اشاره به اینکه درک مسائل مختلف در حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای معلم الزامی است، افزود: هر چه که توان درک معلمان در حوزه های مختلف افزایش یابد، قطعا توان تربیت انسان های با درک بالا را خواهند داشت، در غیر اینصورت عدم این توانایی در معلمان موجب ایجاد مشکلات فراوانی در جامعه خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری  عدم مهارت در کار مهندسان، مربیان، پزشکان و استادان را نشانه ضعف در نظام آموزشی عنوان کرد.

عباسی خاطرنشان کرد: معلمان همواره با کمترین حقوق، بیشترین خدمت و دلسوزی را برای جامعه می کنند و ایستادگی و صبر آن ها در مقابل تمام مشکلات ستودنی است.
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری نیز در ادامه آیین بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره خواستار  اجرایی شدن سند تحول نظام بنیادین آموزش و پرورش بوده اند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری افزود: شاد بودن در مدارس از دیگر توصیه های مقام معظم رهبری بود که لازم است با  پژوهش محور کردن مدارس به سمت مدارس پویا، پرتحرک و با نشاط این امر تحقق یاید.

قائدامینی با اشاره به اینکه استعدادها باید به سمت تولید هدایت شود،  یادآور شد: سرمایه های و استعدادهای آینده جامعه به دستان توانمند معلمان و فرهنگیان شکل گرفته می شود.

وی گفت : شاد بودن در مدارس از دیگر توصیه های مقام معظم رهبری بود که باید تلاش شود با پژوهش محور کردن مدارس به سمت مدارس پویا، پرتحرک و با نشاط بروند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری با اشاره به مشکلاتی که معلمان در مسیر کار خود با آن مواجه هستند بیان کرد: شأن و جایگاه معلمی است که باعث می‌شود معلمان مشکلات را تحمل و کار خود را انجام دهند.

قائدامینی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش به لحاظ نیروی انسانی به ویژه در سال تحصیلی آینده با کمبود مواجه است، افزود: در بحث مالی نیز مشکلات عدیده‌ای داریم و  معلمان حق‌الزحمه هستند که در اغلب اوقات حتی حقوقی دریافت نمی‌کنند اما دلسوزانه  به کار خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/1029ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۲:۱۱

30 Dec 2019