۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴
کد مطلب : ۴۱۹۸۳
رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا:

مردم از نحوه عملکرد دولتمردان ناراضی هستند

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا گفت: مردم اصل این نظام و انقلاب را با دل و جان قبول دارند اما از نحوه عملکرد دولت ناراضی هستند.
مردم از نحوه عملکرد دولتمردان ناراضی هستند
به گزارش جهانبین‌نیوز، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا در گردهمایی مبلغین استان چهارمحال و بختیاری در آستانه ماه مبارک رمضان، در خصوص تحلیل گام دوم انقلاب، اظهار کرد:  صدور این بیانیه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار  است، چراکه انقلاب اسلامی چهل سالگی نخست خود را بدون ادول از آرمان‌ها گذارند و   قدم بر چهل سالگی دوم خود گذاشته است.

وی در ادمه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب پرشکوه ملت ایران که بزرگترین انقلاب مردمی است، تنها انقلابی بوده که چهل سال را بدون خیانت به آرمان‌هایش پشت سر گذاشته و این در حالی است که  تمام انقلاب ها  بدون استثنا از آرمان های خود فاصله گرفتند وانقلاب کبیرفرانسه انقلاب اکتبر شوروی انقلاب چین، انقلاب الجزایر و حتی انقلاب صدر اسلام از نمونه این انقلاب ها هستند.

وی در درادامه بیان کرد: دومین نکته ارزیابی  شرایط  صدور این بیانیه، قرارداشتن در جنگ ترکیبی، تشدید فشار و القای فروپاشی نظام از درون است.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا با اشاره به جنگ های نرم دشمن، تصریح کرد:تصرف در ادراک سیاسی دولت مردان و نخبگان و تصرف در ادراک فرهنگی مردم  از اهداف جنگ نرم است.

وی با بیان اینکه فتنه هم همانند جنگ بر دونوع سخت و نرم است، بیان کرد: اردوکشی و حمله به مراکز اقتصادی فتنه سخت و فتنه نرم با نفوذ در مغز و افکار مردم سر و کار دارد.

وی فتنه 88، تشکیل کینه سیانت از آرا را از دیگر موراد فتنه نرم  و آغازی برای فتنه سخت دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: انقلاب اسلامی  در پایان هر چهار دهه شاهد یک فتنه سخت بوده است و جنس فتنه در این دهه شامل تلاقی محافل داخلی با اندیشه ترامپ در جهت ضرورت سازی  عقب نشینی نظام و مواضع نظام است که لازم است نسبت به این مهم بسیار آگاه بود.

وی با اشاره به تناقض میان اصل نظام و نحوه عملکرد دولت، خاطر نشان کرد: یکی از موضوعاتی که بسیار حائز اهمیت بوده، آَسیب دیدن سرمایه اجتماعی نظام است، در حالی که مردم اصل این نظام و انقلاب را با دل و جان قبول دارند ودر جریانات سال های 96 و 97 علاقه خود به نظام و ولایت فقیه را نشان دادند،  اما از  نحوه عملکرد دولتمردان ناراضی هستند، لذا تنها راه حل این مشکل داشتن یک مجلس انقلابی است و یک مجلس انقلابی می تواند آرمان های رهبر معظم انقلاب را محقق کند  و اگر مجلس شورای اسلامی در برخی از مسائل مقابله دولت قرار می گرفت، کار به اینجا نمی کشید.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا گفت: یک مجلس منفعل که نمی تواند در برابر بحران ها بایستد و نسلی که امروزه باهاش مواجه هستیم نسل بعد از انقلاب است و جوانان امروزه نمی دانند که بر نسل گذشته چه گذشته که این انقلاب چهل سال مانده است و لازم است که مباحث انقلاب را با شیوه های مناسبی برای مردم بیان کرد.

وی در خصوص روایت های انحرافی ساختگی درباره انقلاب، تصریح کرد: برخی از چهره امام به عنوان یک چهره اصلاح طلب تلقی کرده و انقلاب را پایان یافته می‌دانند اما این خدمتی که طی این 40 سال به مکتب تشیع شد در طول این 1500 سال نشده  و این خدمتی است که انقلاب به اهل بیت  عصمت و طهارت کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی در ادامه گفت: انقلاب مکتب تشیع را به صورت یک مکتب بالنده و پویای تاثیرگذار منادی یک اسلام ناب به دنیا معرفی کرد و مشکل عربستان و داعش نیز همین انقلاب و قدرت شیعه است.

وی خاطر‌نشان کرد: دین در طی 300 سال اخیر در تمام حوادث غایب بوده است و این انقلاب کارکرد دین را تغییر داد و به دنیا ثابت کرد که نه تنها دین عفیون نیست بلکه می تواند منشا بزرگترین تحرکات انقلاب ها باشد و این دستاورد کمی نیست.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه  بیانیه گام دوم انقلاب سه بخش دارد، تصریح کرد : گذشته انقلاب، زمان حال انقلاب و آینده انقلاب سه بخش این بیانیه هستند که در جای جای آن خطاب به مردم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم در زمان پیامبر  غدیر رسول الله را نپذیرفتند اما به غدیر روح الله لبیک گفتند و رهبری تحت شرایطی بسیار مناسبی به رهبری بعدی منتقل شد و این یک افتخاری است برای ملت ایران که در تاریخ سابقه نداشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین با بیان اینکه این انقلاب اسلامی ایران کاملترین انقلاب است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی چهار مرحله اصلی که شامل  بسترسازی، پیروزی، استقرار و استکمال است را گذرانده  و همین امر موجب شده تا  یک  انقلاب کامل و تمام عیار شود.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا گفت: رهبری الهی، مردم و شریعت از ارکان اصلی انقلاب است.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۲:۰۷

30 Dec 2019