۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۴۱۹۶۵
نماز جمعه لردگان/

ماهيت سند 2030، براي دشمنان ما خاصه آمريکا و انگليس سرباز مهيا نمودن است

حجت الاسلام احمدي مسئول شوراي سياستگذاري ائمه جمعه استان و امام جمعه موقت لردگان گفت: اجراي سند 2030 و کم کردن روحيه انقلابي و جهادي، تفکرات مناسبات فکري دانش آموزان ما را به خطر مي‌اندازد و براي دشمنان ما خاصه آمريکا و انگليس سرباز مهيا نمودن است.
ماهيت سند 2030، براي دشمنان ما خاصه آمريکا و انگليس سرباز مهيا نمودن است
به گزارش جهانبین نیوز؛ خطبه هاي نماز جمعه اين هفته به امامت حجت الاسلام و المسلمين حاج آقاي احمدي مسئول شوراي سياستگذاري ائمه جمعه استان برگزار شد ايشان در خطبه اول؛ خود و نمازگزاران را به تقواي الهي دعوت نمودند و بر اساس فرموده امام علي عليه السلام ماه مبارک رمضان را، ماه برکت، عبادت و بندگي توصيف کردند و برکات اين ماه مبارک را برشمردند برکاتي که خوابش عبادت و اعمالش چندين برابر ماه‌هاي ديگر اجر و پاداش دارد.
 
ايشان در اين خطبه ماه مبارک رمضان را نتيجه تقوا دانستند و عنوان دانستند: پيامبر اکرم(ص) فرمودند: اي مردم ماه خدا و ماه رمضان به شما روي آورده است و بايد شما به استقبال آن برويد چرا که روزهاي ماه رمضان افضل روزهاست، ساعاتش افضل ساعت هاست و شب هايش بهترين شب هاست و اين ماه ضيافت الهي است و خداوند ما را براي بهترين مهماني دعوت نموده است مهماني که در اين ماه، دهه اول آن رحمت، دهه دوم کرامت و دهه سومش مغفرت است و بالاتر از اين پاداش مگر چيز ديگري در مهماني وجود دارد که خداوند به بندگان عرضه داشته است.
 
وي گفت:  اجتماع روزه‌ داران در مساجد که سنگر عبادت و بندگي است برپاست و خداوند محل پذيرايي از مهمانان اين ماه پربرکت را سنگر مساجد قرار داده است.
 ايشان در ادامه خطبه اول روزه داران را به برپايي نمازهاي جماعت در مساجد و تلاوت کثير قرآن دعوت نمودند و همچنين غذاهاي عبادت گذشته ما را در اين ماه پربرکت بهترين فرصت دانستند و اين ماه را ماه آزادي از قيد و از وسوسه هاي شيطان دانست.
 
وي، حضور نمازگزاران در مساجد را چونان چراغ‌هاي روشني دانست که چنانچه چراغ خاموش شود چراغهاي ديگري روشن مي ماند و  اين چراغ ها همان گناهان بزرگ آن است که خداوند به برکت چراغ هاي ديگر بندگان را مورد لطف و رحمت قرار مي‌دهد.
 
حجت الاسلام و المسلمين احمدي در خطبه دوم مسولان شهرستان را به پذيرش فضايل دلسوزانه و مشفقانه ائمه جمعه دعوت نمود و اين نصايح را در راستاي امر به معروف و نهي از منکر دانست و در ادامه به سالروز تشکيل بسيج سازندگي در نهاد مقدس سپاه اشاره کرده‌اند و يادآور شدند اين نهاد مقدس در بحث سيل‌هاي اخير با بسيج سازندگي خوش درخشيد و آلام و دردهاي مردم را حقيقتاً کاست.
 
خطيب جمعه اين هفته گفت: محروميت زدايي و مردم ياري دو وظيفه مهم بسيج سازندگي است که در اين عرصه ها به خوبي انجام وظيفه مي نمايد.
 
امام جمعه موقت لردگان در ادامه به بيانات مقام معظم رهبري در ديدار با فرهنگيان و تذکرات معظم‌له در خصوص اجراي سند 2030 و کم  کردن روحيه انقلابي و جهادي اشاره کردند و عنوان دانستند: اجراي اين سند و تفکرات مناسبات فکري دانش آموزان ما را به خطر مي‌اندازد و براي دشمنان ما خاصه آمريکا و انگليس سرباز مهيا نمودن است.

 وي همچنين به شهادت مظلومانه طلبه همداني و فضاسازي‌هاي مسموم فضاي مجازي اشاره کردند و در اين راستا خيانتکاران و معاندان اين شهادت مظلومانه را در فضاي مجازي جوري ديگري جلوه دادند که مي بايست با مسببان و عاملان آن برخورد جدي صورت گيرد.
انتهاي پيام/630 ل
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۱:۵۹

30 Dec 2019