۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
کد مطلب : ۴۱۹۶۳
امام جمعه شهر اردل:

سند 2030 از دل طراحان استکبار جهانی بیرون زد

امام جمعه شهر اردل گفت: سند 2030 از دل طراحان استکبار جهانی بیرون زد که در تعارض با هویت فرهنگی کشور ماست و اجرای آن سبب گسترش فحشا و بی بند و باری در جامعه است.
سند 2030 از دل طراحان استکبار جهانی بیرون زد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوالي الهي با بيان اينکه اقامه نماز محکم کننده پيوند انسان با خداوند متعال است، اظهارکرد: اگر نماز به درستي اقامه شود انسان از همه زشتي‌ها و تبهکاري‌ها باز داشته مي‌شود.

حجت الاسلام بهرامي با اشاره به اينکه برخي از مردم گرفتار سيل شدند بيان کرد: مومنان با کمک‌هاي خود به سيل زدگان به وظيفه انساني عمل مي‌کنند.

وي با اشاره به اينکه امام رضا(ع) براي بازماندگان از برکات ماه شعبان راه‌هايي را بيان کردند افزود: تلاوت قرآن مجيد، استغفار، توبه از گناهان و پرداخت حقوق ديگران از نکات مورد تاکيد پيشواي هشتم شيعيان است.
 
سند 2030 از دل طراحان استکبار جهاني بيرون زد
 
امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر اردل با گراميداشت روز معلم و سالروز شهادت شهيد مطهري اظهار کرد: معلمان نقش انبيا را عهده دار هستند که اين نقش هميشگي و گسترده است؛ معلمان پرورش دهنده نيروي فکري شاگردان بوده و روح خودباوري را در دانش آموزان مي‌دمند.


حجت الاسلام بهرامي  با تاکيد بر اينکه اگر حرمت معلمان حفظ شود آهنگ رشد و پيشرفت شتاب بيشتري مي‌گيرد، يادآور شد: روز چهارشنبه گذشته معلمان و فرهنگيان کشور با رهبر معظم انقلاب ديدار داشتند؛ ايشان در اين ديدار مطالب بسيار کليدي را واضح و شفاف بيان کردند. 


بهرامي اضافه کرد: رهبري در اين ديدار بر نقش آفريني آموزش و پرورش بر تحقق اهداف نظام در گام دوم تاکيد داشتند. نبض حيات کشور در آموزش و پرورش زده مي‌شود و اين نهاد سرمايه ساز پيشران توسعه، عدالت و پيشرفت کشور است.


وي افزود: آموزش و پرورش مهمترين، مطمئن‌ترين، کم هزينه ترين، آسان ترين و دقيق‌ترين مسير براي دستيابي به اهداف عالي و والاي نظام اسلامي و پيشرفت کشور در تمام حوزه‌هاي اجتماعي، اخلاقي، فرهنگي و سياسي است.

خطيب جمعه شهر اردل  با بيان اينکه رهبري نسبت به دو سند تاکيد بسياري داشتند ادامه داد: مقابله جدي با اجراي سند انحرافي 2030 خواسته رهبري بود و ايشان فرمودند که معلمان هويت سازي فرهنگي را بر عهده دارند. خلاصه اين سند اين است که نظام آموزشي بايد سبک زندگي را بر اساس مباني غربي به کودکان بياموزد. 


حجت الاسلام بهرامي بيان کرد:سند 2030 از دل طراحان استکبار جهاني بيرون زد که در تعارض با هويت فرهنگي کشور ماست و اجراي آن سبب گسترش فحشا و بي بند و باري در جامعه است.

وي  افزود:ماهيت اين سند را تربيت سرباز براي وحشي‌هاي کروات زده دانست و افزود: ملت هرگز اجازه اجرايي شدن سند 2030 را به احدي نخواهد داد.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۸:۰۸

29 Dec 2019