۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۴۱۹۶۰
استاندار چهارمحال و بختیاری:

تولیدات مهم چهارمحال و بختیاری در کشور و دنیا برندسازی شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تولیدات مهم چهارمحال و بختیاری مانند فرش دستباف، صنایع دستی، لبنیات، گز و سایر محصولات داخلی این استان باید برای سراسر کشور و دنیا برندسازی شود.
تولیدات مهم چهارمحال و بختیاری در کشور و دنیا برندسازی شود
اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری شامگاه چهارشنبه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان موظفند نسبت به اجرای سریع‌تر مصوبات مربوط به جلسات مختلف اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه توجه به اشتغال‌زایی روستائیان برای مسئولان ارشد این استان اهمیت بالایی دارد ادامه داد: اساس و پایه اقتصاد مقاومتی در روستاها قرار گرفته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تقویت زیرساخت‌های توسعه‌ای روستاها بدون توجه به اشتغال‌زایی روستائیان بی‌معنا و بدون نتیجه عنوان و خاطرنشان کرد: تولیدات مهم چهارمحال و بختیاری مانند فرش دستباف، صنایع دستی، لبنیات، گز و سایر محصولات داخلی این استان باید برای سراسر کشور و دنیا برندسازی شود.

عباسی تصریح کرد: شهرستان لردگان در طرح کشوری الگوی توسعه به‌عنوان شهرستان پایلوت این استان معرفی شده است و در این طرح از هر استان یک شهرستان به‌عنوان نمونه و پایلوت معرفی شده تا طرح‌های الگوی توسعه در آن اجرایی شود.
وی با اشاره به اینکه براساس پیگیری‌های صورت گرفته مسئولان ارشد چهارمحال و بختیاری قرار شده است تا یکی از نهادهای انقلاب اسلامی برای توسعه یکی دیگر از شهرستان های این استان پیشگام و وارد میدان شود بیان داشت: در طرح‌های جدید توسعه‌ای و اشتغال‌زایی توجه به چهار شاخص مهم محل اجرای طرح، شغل‌های مورد نیاز، مشخص کردن دستگاه‌های اجرایی متولی و نحوه دریافت ضمانت‌نامه‌های بانکی مورد توجه باشد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۳:۱۵

30 Dec 2019