۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۴۱۹۵۵
کارشناس مسائل فرهنگي در اردل:

سند 2030 بر مبنای اصول ضداسلامي تدوین شده است

کارشناس مسائل فرهنگي در اردل گفت: مبناي سند 2030 براساس مبناي ضداسلامي تدوين شده و هيچ انطباقي با فرهنگ توحيدي و پرورشي ما در کنار آموزش ندارد.
سند 2030 بر مبنای اصول ضداسلامي تدوین شده است
غلامرضا اميدازده کارشناس مسائل فرهنگي در شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به فرمايشات رهبر معظم انقلاب اسلامي در آستانه روز معلم در ديدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگيان سراسر کشور اظهار کرد: مقام معظم رهبري در اين ديدارفرمودند، "جان کلام در سند ۲۰۳۰ که فصل مهمي از آن به آموزش‌وپرورش اختصاص دارد، اين است که نظام آموزشي بايد جوري تنظيم شود که فلسفه، سبک زندگي و مفهوم حيات بر اساس مباني غربي به کودکان و نوجوانان آموزش داده شود".

وي درخصوص ماهيت سند 2030، عنوان کرد:  ماهيت سند 2030 يک ماهيت استعماري براي ايجاد يک استحاله در بين ملت‌هاي مسلمان و جدا کردن آنها از تعليمات ديني و اسلامي است، طراحان اين سند استراژيست هاي آمريکايي و سازمان سيا بودند که تحت عنوان يونسکو بر ملت هاي منطقه اين سند را تحميل کردند.

اميدزاده  با اشاره به سند تحولي که به 2030 معروف است، افزود: اين سند در حوزه آموزش بر مبناي اصول ضداسلامي تدوين شده که نگراني مقام معظم رهبري هم در اين مورد است.

وي تصريح کرد: متأسفانه اجراي اين سند افکار مادي را جايگزين ارزش‌ها مي‌کند و مظاهر غربي جايگزين آثار اسلامي مي‌شود.

انتهاي پيام1026ج /570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۷:۵۲

2 Jan 2020