۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
کد مطلب : ۴۱۹۵۳
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

قشر کارگر، پاسدار حمایت تولید در کشور

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: کارگران با کار، تلاش و کوشش همواره پاسدار حمایت از تولید در کشور بوده‌اند.
قشر کارگر، پاسدار حمایت تولید در کشور
به گزارش جهانبین نیوز، حفیظ الله فاضلی در همایش روز کارگر و تجلیل از کارگران برتر استان، با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جهانی کارگر، اظهار کرد: کارگران بیشترین نقش را در تولید و اقتصاد کشور دارند و  از عناصر مهم و تاثیرگذار از نظر فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در جامعه‌ هستند.

وی افزود : توسعه و پیشرفت در جامعه چه در عرصه اقتصاد و چه در صنعت بدون در نظر گرفتن نقش کارگر و تلاش های این قشر امکان پذیر نیست.

فاضلی نامگذاری سال به عنوان «رونق تولید» را در راستای توجه به معیشت کارگران و اشتغال دانست و اظهار کرد: کارگران همواره  بیشترین نقش را در تحقق رونق تولید در کشور ایفا کرده اند.

وی بیان کرد: کارگران طی چهل سال گذشته انقلاب گام‌های بزرگی در راستای اعتلای این کشور برداشته‌اند و همواره با کار و تلاش و کوشش همواره پاسدار حمایت از تولید در کشور بوده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اقدام رئیس جمهور آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریست ها، بیان کرد: کارگران و جامعه کارگری نیز حمایت خود از سپاه را اعلام می‌کنند و خود را پاسدار انقلاب می‌دانند.

 فاضلی تاکید کرد: لازم است با هم افزایی، ایجاد انگیزه، ترویج فرهنگ کارآفرینی در کار شاهد بهره‌وری اقتصادی و توسعه رونق در تولید و معیشت در کشور باشیم.

فاضلی یادآور سد: تامین معیشت خانوار، افزایش اشتغال، رفع بیکاری، ارتقای رفاه اجتماعی، کاهش نرخ تورم، افزایش تولید ملی و مصرف کالای ایرانی، عدم وابستگی به واردات و جلوگیری از خروج ارز، در سایه «رونق تولید» تحقق می یابد.

انتهای پیام/1028ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۱:۵۶

30 Dec 2019