۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶
کد مطلب : ۴۱۹۵۱
نماینده مردم کوهرنگ، فارسان، اردل، و کیار :

نیروی انسانی، ضامن توسعه و آبادانی

نماینده مردم کوهرنگ، فارسان، اردل، و کیار گفت: نیروی انسانی کارآمد ضامن توسعه و آبادانی است.
نیروی انسانی، ضامن توسعه و آبادانی
به گزارش جهانبین نیوز، علی کاظمی  در همایش تبیین نقش ارزشمند کارگران در تحقق شعار سال و تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش مؤثر قشر کارگری طی 40 سال گذشته، اظهار کرد: اکثر موفقیت ها  و پيشرفت های  اقتصادی نتیجه نقش تاثیرگذار کارگران بوده‌ است و مسئولان باید در راستای رفع مشکلات موجود این قشر زحمت کش تمام تلاش خود را کرده و با آن ها همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه توسعه و پيشرفت کشور نیازمند حرکت سریع چرخه تولید است، تاکید کرد: مسؤولان موظفند تا با ایجاد طرح و برنامه‌ریزی مطلوب و مناسب، مشکلات قشر کارگر را مرتفع کرده و موجب حرکت چرخه تولید و رونق در عرصه اقتصاد و صنعت کشور شوند.

نماینده مردم فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار در مجلس با اشاره به فشارهایی که توسط دولت آمریکا ایجاد شده، گفت: حرکت مسئولان کنار مردم، راه حلی برای رفع مشکلات و فشار دشمنان بر جامعه است.

کاظمی  با اشاره به اینکه در دوره‌های مختلف، کشاورزی یا صنعت را عامل آبادانی یک کشور می‌دانستند، تصریح کرد: اکنون صاحب نظران به این نتیجه رسیده‌اند که نیروی انسانی کارآمد ضامن توسعه و آبادانی است.

وی در ادامه یادآور شد: فشار‌ها و مشکلات زیادی بر دوش طبقه کارگر کشور است، اما کارگران به عنوان ولی نعمتان نظام همچون هست سال دفاع مقدس که با جان و دل از انقلاب دفاع کردند، همچنان به راه خود ادامه خوهند داد.

نماینده مردم کوهرنگ ، اردل، فارسان و کیار در مجلس شورای اسلامی بیان با اشاره به مشکلات کارفرمایان تصریح کرد:کارفرمایان نیز مشکلاتی دارند که گاهی منجر به تعدیل و تعطیلی کارخانه‌ها می‌شوند و باید تسهیلات لازم برای کارفرمایان مهیا شود تا شاهد تعطیلی کارخانجات و بیکاری کارگران نباشیم.

انتهای پیام /1028ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۱:۵۲

30 Dec 2019