۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۴۱۹۵۰
استاندار چهارمحال و بختیاری:

کارگران، موثرترین و کم‌حقوق‌ترین قشر جامعه

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: قشر کارگران، موثرترین، کم توقع‌ترین و کم حقوق‌ترین قشر در جامعه‌اند.
کارگران، موثرترین و کم‌حقوق‌ترین قشر جامعه
به گزارش جهانبین‌نیوز، اقبال عباسی در همایش تبین نقش ارزشمند کارگران و تجلیل از کارگران نمونه استان،اظهار کرد: زمانی قوانین وضع شده از سوی نمایندگان مجلس، دولتمردان، حاکمان، نیروهای نظامی و انتظامی نتیجه مطلوب خواهد داشت،که قشر کارگر به صورت منظم و منسجم آن‌هارا اجرا کنند.

وی افزود:  رونق در تولید و توسعه در صنعت با تلاش و کار درست و به‌موقع کاگر امکان‌پذیر است و در غیر اینصورت نه تنها قشر کاگر بلکه همه به مشکل برمیخورند.  

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: کارگران نه تنها زحمت‌کش‌ترین و سخت‌کوش‌ترین قشر جامعه بوده‌اند، بلکه عامل اصلی توسعه و پیشرفت کشور و رونق در جامعه هستند.

وی یادآور شد: برخی‌ها کارگران را فقیرترین قشر جامعه می‌دانند ام این در حالی است این قشر موثرترین، کم توقع‌ترین و کم حقوق‌ترین قشر در جامعه‌اند.

عباسی با اشاره به فرارسیدن هفته معلم، از معلمی به عنوان نوعی از هنر، ذوق، عشق، ایثار و فداکاری یاد کرد و گفت: معلمان علارقم دریافت حقوق ناچیز،همواره در راستای توانمندسازی  نسل بعدی جامعه تلاش کرده و لازم است که قدردان زحمات بی‌وفقه این قشر نیز باشیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر تنظیم روابط کارگر و کارفرما، بیان کرد: اگر این روابط متقابل بر هم بخورد هم آن مجموعه و هم نظم اجتماعی متضرر خواهد شد.

انتهای پیام/1028ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۳:۲۳

27 Dec 2019