۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۴۱۹۳۷
مسئول حوزه نمايندگي سپاه فارسان:

تا رفع نهايي مشکلات سيل‌زدگان راه طولاني در پيش داريم

مسئول حوزه نمايندگي سپاه فارسان گفت: بايد طوري اقدام کرد که از مشکلات سيل‌زدگان کاسته شود؛ زيرا تا رفع نهايي مشکلات سيل‌زدگان راه طولاني در پيش داريم و اميدواريم طرح «جهاد همبستگي ملي» به نحو احسن اجرا شود.
تا رفع نهايي مشکلات سيل‌زدگان راه طولاني در پيش داريم
مسلم رضايي، در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز در مورد طرح جهاد همبستگي ملي گفت: طرح جهاد همبستگي ملي که در روزهاي اخير توسط سردار غيب پرور رئيس بسيج مستضعفين کشور باهدف کمک به هم‌وطنان سيل‌زده مطرح شد موردتوجه بسياري از مردم و مسئولين واقع‌شده است.

وي درباره اهميت اجراي طرح «جهاد همبستگي ملي» در بازسازي مناطق سيل‌زده کشور اظهار کرد: اين طرح برگرفته از فرمايشات مقام معظم رهبري است و علاوه بر اينکه يک برنامه درست و دقيق‌ بوده، نمايش يک هم‌‌بستگي در مقابل سوءاستفاده‌هاي دشمنان انقلاب نيز هست.

وي بابيان اينکه طرح جهاد همبستگي ملي يک طرحي با قابيلت اجراشدن بوده و حالت شعاري ندارد، ادامه داد: براي مثال براي جلب مشارکت‌هاي مردمي و اجرايي شدن طرح هر مسجد يک‌خانه، بايد از ظرفيت‌هاي ائمه جماعات هر شهرستان، دستگاه‌هاي فرهنگي ازجمله تبليغات اسلامي، اوقاف و امور خيريه، حوزه‌هاي علميه و هيئت‌امناي مساجد استفاده کرد و حتي گاهي يک مسجد مي‌تواند در ساخت چندين خانه مشارکت داشته باشد.

وي با اشاره به اينکه طرح «جهاد همبستگي ملي» از راه‌هاي مؤثر و خوب درزمينهٔ کمک‌رساني به سيل‌زدگان کشور است، اضافه کرد: در اين راستا همبستگي جهادي ملت و مسئولان و نيروهاي مسلح را در جريان کمک به سيل‌زدگان مي‌بينيم.

وي خاطرنشان کرد: بايد طوري اقدام کرد که از مشکلات سيل‌زدگان کاسته شود؛ زيرا تا رفع نهايي مشکلات سيل‌زدگان راه طولاني در پيش داريم و اميدواريم طرح «جهاد همبستگي ملي» به نحو احسن اجرا شود.
 
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، طرح «جهاد همبستگي ملي» باهدف کمک به هم‌وطنان سيل‌زده آغازشده و يک دعوت ملي از همه هم‌وطنان براي مشارکت و کمک در حل مشکلات مردم مناطق سيل‌زده است.

در اين طرح، آحاد مردم با محوريت مساجد در تأمين يک «خانه»، هر بانک در ساخت و تعمير و تجهيز يک «مدرسه» و هر کاسب هم در تأمين يک‌قلم کالاي اساسي براي خانواده‌هاي سيل‌زده کمک خواهد کرد.

همه پايگاه‌هاي مقاومت بسيج در سراسر کشور در اجراي اين طرح آمادگي و همکاري خواهند داشت.

انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۵:۳۹

28 Dec 2019