کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای امنیت ملی:

ایمان و عمل صالح انقلاب را ارزش می‌دهد/حرکت به سمت تفکر انقلابی کلید پیروزی است

8 ارديبهشت 1398 ساعت 18:33

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای امنیت ملی با اشاره به اینکه آن چیزی که انقلاب ما را ارزش می‌دهد، اجرای ایمان و عمل صالح در جامعه است گفت: ما باید بتوانیم مردم مسئولان را به حکرت به سمت تفکر انقلابی تشویق کنیم تا پیروز شویم.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سعید جلیلی نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای امنیت ملی عصر امروز در برنامه تحلیلی بر بیانیه گام دوم انقلاب در شهرکرد اظهار کرد: با پیشگویی نمی‌توان یک مسیر را طی کرد.

وی با اشاره به اینکه مسیر حرکت را نمی‌توان پیشگویی کرد تصریح کرد: ما باید هدفمان مشخص باشد و بدانیم چه راهی را در پیش گرفته‌ایم.

جلیلی بیان داشت: کسی که مطالبی را بیان می‌کند باید به مطالب بیان شده انسجام بدهد و تکلیف خود را با آن روشن کند.

وی با بیان اینکه شما باید تکلیفتان را با انقلاب و آینده روشن کنید اذعان داشت: کسانی که همراه هستند این را بیان می‌کنند که این یک نگاه و اندیشه است.

جلیلی خاطرنشان کرد: آن چیزی که انقلاب ما را ارزش می‌دهد، اجرای ایمان و عمل صالح در جامعه است.

وی با بیان اینکه توجه به اینکه چطور می‌توان چهل ساله دوم انقلاب را محقق کنیم عنوان داشت: باید از تجربیات چهل ساله اول استفاده کرد و مسئولیت را برای خودمان تعریف کنیم، بعد از خود بپرسیم که در آن راه چه کاری را انجام داده‌ایم.

جلیلی ادامه داد: باید هرکس به اندازه وسع خودش برای انقلاب قدم بردارد و باید دید مسئله انقلاب با قدرت حرکت می کند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای امنیت ملی اظهار کرد: اگر کسی مسیر غلطی را طی می‌کند باید کمکش کرد تا از راه غلط بازگردد و اگر جایی کار ناقصی انجام شده باید اولویت‌ها را به اصلاح آن نقص‌ها داد تا راه حل آن را پیدا کرد.

جلیلی با تاکید بر اینکه اگر کسی کار درستی انجام داد باید تشویقش کنیم که آن راه را ادامه دهد اذعان داشت: اگر ما چهل سال راه را درست آمده ایم باید از تجربیات آن در گام دوم نیز استفاده کرد.

وی یاد آور شد: ما باید بدانیم عوامل موفقیت چه بوده و اگر اشتباهی نیز بوده به آن برسیم و آن را اصلاح کنیم.

جلیلی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی یعنی انتخاب اسلام توسط مردم اظهار کرد: مسئله این است که باید بتوانیم مردم را از این انتخاب مطمئن کنیم و باید ببینیم مردم نسبت به چه چیزی سوال دارند و آن سوال را جواب دهیم و نگذاریم شکاف ایجادشود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای امنیت ملی با اشاره به اینکه ما در دوران دفاع مقدس اردوگاهی برای خود تعریف کردیم و بعد از مشورت و پیگیری مسئله را حل و آن را اجرایی می‌کردیم یادآور شد: امروز نیز در بسیاری از اردوها نیروهای انقلابی حضور دارند اما عملیات انجام نمی‌شود.

جلیلی با تاکید بر اینکه آتش به اختیار یعنی اینکه شما باید برای خود کار فرهنگی تمیزی انجام دهید و منتظر همدیگر نمانیم بیان داشت: ما باید کاری که به انقلاب کمک می‌کند را تعریف و اجرا کنیم.

وی با اذعان بر اینکه ما باید وظیفه خود را انجام دهیم که کار جبهه فرهنگی صورت گیرد بیان داشت: اگر ما بتوانیم فضا را به سمتی پیش ببریم که در جایگاه خودمان موثر باشیم موفق خواهیم بود، فرد فقط باید بتواند در هر محیطی که هست آن محیط را شیرین کند.

جلیلی در پایان با اشاره به اینکه در کشور ما فرصت‌هایی هست که باید از آن‌ها استفاده کرد خاطرنشان کرد: ما باید بتوانیم مردم مسئولان را به حکرت به سمت تفکر انقلابی تشویق کنیم تا پیروز شویم.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج


کد مطلب: 41929

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41929/ایمان-عمل-صالح-انقلاب-ارزش-می-دهد-حرکت-سمت-تفکر-انقلابی-کلید-پیروزی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir