کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری:

عملکرد شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری در ساماندهی رودخانه‌ها ضعیف بوده است

8 ارديبهشت 1398 ساعت 9:38

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت آب منطقه‌ای استان در سال‌های گذشته نسبت به ساماندهی رودخانه‌های استان ضعیف عمل کرده است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ مجید نظری دهکردی شامگاه شنبه در نخستین نشست قرارگاه بازسازی شامگاه شنبه در نخستین نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی موظفند در جلسه آتی پروژه‌های پیشنهادی خود را با توجه به خسارات وارده در بارش های اخیر اولویت‌بندی و نیاز اعتباری آنها را برآورد کنند.

وی تصریح کرد: پروژه‌های پیشنهادی پس از تکمیل به قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده ارسال خواهد شد.

نظری دهکردی بیان داشت: این قرارگاه با هدف استفاده بهینه از اعتبارات در راستای بازسازی و نوسازی سریع‌تر مناطق آسیب‌دیده ایران تشکیل و فعال شده و تمامی فعالیت‌های قرارگاه کشوری بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده براساس فعالیت‌های علمی، اساسی، پایه‌ای، زیرساختی، اصولی و استاندارد، برابر ضوابط و مقررات صورت می‌گیرد.

خسارت 6 میلیارد ریالی بارش‌های سیل‌آسای اخیر در چهارمحال و بختیاری

ستار فرهادی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری در ادامه این جلسه بیان داشت: در بارش‌های سیل‌آسای اخیر حدود 6 هزار میلیارد ریال خسارت به بخش‌های مختلف این استان وارد شد.

وی اضافه کرد: از این میزان خسارت 2 هزار و 380 میلیارد ریال در بخش کشاورزی، یک هزار و 120 میلیارد ریال در حوزه مسکن و 2 هزار و 490 ریال در قسمت عمومی و زیربنایی بوده است.

عملکرد شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری در ساماندهی رودخانه‌ها ضعیف بوده

فرهادی گفت: شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری در سال‌های گذشته نسبت به ساماندهی رودخانه‌های استان ضعیف عمل کرده است.

فرهادی تصریح کرد: به همین منظور شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری باید هرچه سریع‌تر نسبت به ساماندهی رودخانه‌های استان اقدام اساسی انجام دهد.

وی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری باید براساس دستور وزیر راه و شهرسازی در سفر اخیر به این استان برای محور ارتباطی شیخ علیخان-موگویی-بزنوید به طول 120 کیلومتر برنامه‌ریزی کند، همچنین نسبت به تعمیر اساسی راه‌های ارتباطی، پل‌ها و به‌خصوص پل‌های مرادآباد، دزک سرچشمه و بارز اقدام لازم را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهد.

قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده در سطح ملی به ریاست وزیر کشور و جانشینی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل و فعال شده است.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 41921

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41921/عملکرد-شرکت-آب-منطقه-ای-چهارمحال-بختیاری-ساماندهی-رودخانه-ها-ضعیف-بوده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir