۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱
کد مطلب : ۴۱۹۲۰
مدیرکل آموزش و پرورش استان مطرح کرد:

حمایت ویژه کمیته امداد از دانش‌آموزان نیازمند چهارمحال و بختیاری

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: کمیته امداد از نهادهای ارزشمند است که از دانش‌آموزان نیازمند حمایت ویژه‌ای می‌کند.
حمایت ویژه کمیته امداد از دانش‌آموزان نیازمند چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز ؛ فرحناز قائدامینی  مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: از زمان تأسیس کمیته امداد تاکنون شاهد تحول، ارتقاء و گسترش این نهاد در عرصه‌های مختلف هستیم.

وی با اشاره به حفظ عزت نفس دانش‌آموزان و خانواده‌های نیازمند در این نهاد افزود: از ابتدای تأسیس کمیته امداد تاکنون طرح‌های مختلفی در راستای خودکفایی خانواده‌های نیازمند اجرا شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به سند تحول بنیادین و برنامه‌های خاص آموزش و پرورش ادامه داد: هدف از اجرای این برنامه‌ها آماده کردن دانش‌آموزان برای یک زندگی سالم و عزت‌مند است که با همکاری کمیته امداد برنامه‌های اثرگذاری تهیه و اجرا شده است.

قائدامینی با اشاره به اهمیت نهادیه کردن فرهنگ نوعدوستی در دانش‌آموزان گفت: فرهنگ کمک به دیگران باید بین همه دانش‌آموزان حتی نیازمندان نیز نهادینه شود.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش با همکاری کمیته امداد استان می‌تواند با اجرای برنامه‌های آموزشی به ویژه در اوقات فراغت زمینه خوداتکایی دانش‌آموزان را فراهم می‌کند که در این زمینه این نهاد می‌تواند از توانایی‌های همکاران فرهنگی نیز استفاده کند.

علی ملکپور، مدیرکل کمیته امداد استان نیز بیان کرد: ۳۵۰۰ دانش‌آموز استان تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که این دانش‌آموزان کمک‌هزینه تحصیلی از جمله خرید کیف و لوازم‌التحریر، کتاب‌های درسی و هزینه ثبت‌نام مدرسه را دریافت می‌کنند.

وی با تأیید صحبت‌های مدیرکل آموزش و پرورش مبنی‌بر اهمیت خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش گفت: ایجاد زمینه اشتغال و کمک به توانمندسازی مددجویان از مهمترین برنامه‌های این نهاد در سال جدید است.

انتهای پیام /1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۱:۲۱

30 Dec 2019