۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۴۱۹۱۴
امام‌جمعه فارسان:

کمک های مردم فارسان به مناطق سیل زده همچنان ادامه دارد

امام‌جمعه فارسان گفت: تاکنون لوازم موردنياز مناطق سيل‌زده تهيه و ارسال‌شده ولي همچنان اين مناطق محتاج ياري هستند و بايد همه مردم دست در دست يکديگر هموطنان را ياري کنند.
کمک های مردم فارسان به مناطق سیل زده همچنان ادامه دارد
حجت‌الاسلام محسن ملک پور در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: شهرستان فارسان هميشه در حوادث و رخدادها حضور تأثيرگذار داشته و در اين مقطع نيز جهت کمک به سيل‌زدگان قدم‌هاي مؤثري توسط مردم ولايي شهرستان فارسان برداشته شد.

وي افزود: اين دومين محموله کمک‌هاي مردمي شهرستان فارسان به مناطق سيل‌زده مي‌باشد که شامل برنج، آرد، روغن، قند و مايحتاج اوليه زندگي مي‌باشد.



امام‌جمعه شهر فارسان ضمن تشکر از کمک‌هاي مردم براي سيل‌زدگان کشور گفت: وقوع سيل حادثه تلخ و ويرانگر و حقيقتاً غم‌انگيزي است اين سيل طي ۱۰۰ سال اخير بي‌سابقه بوده است و خسارات فراواني وارد کرده است، زماني که رودخانه‌ها لايروبي نمي‌شود، در حريم رودخانه‌ها خانه‌سازي مي‌شود و هشدارها را جدي نمي‌گيريم، عاقبت شاهد اين حوادث تلخ خواهيم بود.

وي بر کمک‌رساني مردمي به سيل‌زدگان تأکيد کرد و گفت: امروز سيل مغازه و سرمايه و خانه بسياري از هم‌وطنان را با خود برده است و بايد باسخاوت به اين عزيزان کمک کنيم.




وي بيان داشت: سيل اخير وحدت و انسجام مردم و مسئولان را به نمايش گذاشت و دشمني دشمنان را با ملت ايران ثابت و ادعاي دلسوزي آن‌ها را به شوخي خنده‌دار تبديل کرد.
 



وي اظهار داشت: تاکنون لوازم موردنياز مناطق سيل‌زده تهيه و ارسال‌شده ولي همچنان اين مناطق محتاج ياري هستند و بايد همه مردم دست در دست يکديگر هموطنان را ياري کنند.

انتهاي پيام/590
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۱:۱۰

30 Dec 2019