۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۴۱۹۱۱
امام جمعه لردگان:

اعدام 37 نفر در عربستان خوش‌رقصی برای آمریکا است

امام جمعه لردگان؛ اعدام وحشيانه ۳۷ نفر از شيعيان بي گناه عربستان توسط آل سعود خيانتکار را محکوم نمود و اين کار را خوش رقصي براي آمريکاي جنايتکار دانست.
اعدام 37 نفر در عربستان خوش‌رقصی برای آمریکا است
به گزارش جهانبین نیوز؛حجت الاسلام و المسلمين سيد مهدي تاج زاد امام جمعه شهرستان لردگان در خطبه اول نماز جمعه اين هفته خود و مردم را به تقواي الهي دعوت نمودند و اظهار کرد: تقوا باعث روشني است و رضايت خداوند را به دنبال دارد و درجات و مقام معنوي انسان با تقوا بالا مي رود.

وی در ادامه گفت: تواضع داشتن و پرهيز از تکبر يکي از اعمال خوب مومنان است و در لسان مرحوم نراقي، تواضع به معني شکسته نفسي است و انسان متواضع به بزرگي مي رسد و اين مسئله نيز سفارش پيغمبر اسلام (ص) مي باشد چراکه تواضع کننده مورد محبت مردم است.
 
تاج زاد به سخن امام رضا عليه السلام درخصوص تواضع اشاره که مي فرمايند: "حد تواضع اين است که جايگاه خود را بشناسي و چنان با مردم رفتار کن که دوست داري با تو همان طور رفتار کنند" و افزود: امام علي (ع)  نيز در اين خصوص مي‌فرمايند: "در سلام کردن و نشستن در جايي که در مجالس جايي وجود داشته باشد، نه اينکه منتظر باشيد در مجالس جايي براي ما باز شود".

امام جمعه لردگان در ادامه خطبه به مسئولين جهت تکريم ارباب رجوع و تواضع داشتن تذکرات و سفارشات لازم را عنوان کرد.

وی در خطبه دوم به بيانات مقام معظم رهبري در ديدار ارتشيان سلحشور اشاره کرد و گفت: معظم له  از نيروهاي مسلح در کمک و خدمات رساني به سيل زدگان اشاره کردند و عنوان دانستند، ايشان کمک به همنوع در سيل اخير را مقايسه با دوران دفاع مقدس دانستند و حضور همه اقشار در صحنه را ستودند. مقام معظم رهبري حضور پرشور مردم و نيروهاي مسلح در اين سيل اخير باعث برآب شدن نقشه هاي شوم دشمنان دانستند.
 
تاج زاد، در ادامه از ارسال کمک‌هاي مردم و همه اقشار تقدير و تشکر ويژه به عمل آورده اند و در ادامه خدمت رساني به مردم سيل زده را خواستار شد.

امام جمعه لردگان در ادامه خطبه دوم نماز جمعه اين هفته به انتصاب فرمانده جديد سپاه اشاره کردند و ضمن تقدير و تشکر از فرمانده سابق سپاه سرلشکر جعفري انتصاب سرلشکر حسين سلامي را تبريک گفت و انتصاب ايشان را در جهت اقدام عملي بيانيه گام دوم انقلاب دانست.

وي همچنين اعدام وحشيانه ۳۷ نفر از شيعيان بي گناه عربستان توسط آل سعود خيانتکار را محکوم نمود و  اين کار را خوش رقصي براي آمريکاي جنايتکار دانست.

خطيب جمعه لردگان در ادامه به دهه آخر شعبان و ايام غبارروبي مساجد اشاره نمود و از هيئت امناي همه مساجد خواستند مساجد را جهت ورود معنوي به ماه مبارک رمضان آماده و مهيا نمايند.

امام جمعه لردگان در پايان، روز جهاني کارگر را گرامي داشت و رونق توليد را در راستاي کيفيت کار و کارگر دانست.

 وي همچنين به سالروز شهادت آيت‌الله مطهري و روز معلم اشاره کرد و گفت: همه مردم بايد مقام شامخ معلمان را گرامي بدارند و از معلمان تجليل بعمل آورند.

انتهاي پيام1026ج /630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۵۱:۵۸

29 Dec 2019