۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۴۱۹۱۰
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

اتفاقات اخیر در فرهنگسرای شهرکرد شایسته جامعه ایمانی نبود/جلوگیری از صادرات نفت ایران بیشترین ضرر را برای آمریکا دارد

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: اگر آمریکا و اروپا اجازه ندهند نفت ایران صادر شود قطعا خودشان ضرر می‌کنند چون 90 درصد از نفت خاورمیانه از خلیج فارس و تنگه هرمز عبور می‌کنند.
اتفاقات اخیر در فرهنگسرای شهرکرد شایسته جامعه ایمانی نبود/جلوگیری از صادرات نفت ایران بیشترین ضرر را برای آمریکا دارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمد علی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد  به برگزاری کنسرت در فرهنگسرای شهرکرد اظهار کرد: برگزاری برنامه‌ای این‌چنینی زنگ خطری است برای جامعه ایمانی.
 
وی با بیان اینکه در سرتاسر این برنامه معصیت آشکارا رخ داد اضافه کرد: تذکرات لازم در این زمینه به متولیان داده شد.
 
نکونام یادآور شد: در سال‌های اخیر شاهد برگزاری برنامه‌های مبتذل در فرهنگسرایی هستیم که قرار بود محلی برای ترویج فرهنگ اسلامی باشد، اما متاسفانه پول بیت‌المال برای امور خلاف آن هزینه می‌شود و مسئولین امر نیز نسبت به این موضوع بی‌تفاوت هستند و به سادگی از کنار ان عبور می‌کنند.
 
امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه موضوع کنسرت اخیر و حرمت‌شکنی‌های رخ داده با شورای تامین استان در میان گذاشته شده است ادامه داد: ترویج ابتذال در جامعه موجب برانگیخته شدن غضب خدا می‌شود و باید در این زمینه مراقب بود.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به نهم اردیبهشت‌ماه ادامه داد: این روز به نام روز شوراها نامگذاری شده است، شورای اسلامی شهرها و روستاها که براساس قانون اساسی و برگرفته از اسلام هستند نشان‌دهنده دموکراسی حاکم در جمهوری اسلامی ایران هستند.
 
وی با اشاره به وجود شعار دموکراسی و آزادی بیان در کشورهای غربی و آمریکا خاطرنشان کرد: این درحالی است که در این کشورها عده‌ای سرمایه‌دار برای مردمانشان تصمیم‌گیری می‌کنند و خبری از آزادی نیست.
 
 امام جمعه شهرکرد با اشاره به عملکرد بد بعضی از مسئولان در کشور تاکید کرد: نباید کوتاهی این افراد را پای نظام اسلامی نوشت.
 
نکونام به تلاش دشمن برای به راه انداختن جنگ روانی در کشور اشاره و بیان داشت: اگر آمریکا و اروپا اجازه ندهند نفت ایران صادر شود قطعا خود آن‌ها ضرر می‌کنند چون 90 درصد از نفت خاورمیانه از خلیج فارس و تنگه هرمز عبور می‌کنند.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری  با بیان اینکه برخی از اختلالات در بازار توسط عوامل داخلی ایجاد می‌شود تاکید کرد: مسئولان حل مشکلات معیشتی مردم را در دستورکار قرار دهند و اجازه ندهند خواب دشمنان کشور تعبیر شود.
 
امام جمعه شهرکرد به هفته سلامت اشاره و مسئله بهداشت و درمان را نیازمند توجه همگانی عنوان کرد و گفت: هفته نکوداشت مساجد را نیز در پیش‌رو داریم، خروجی مسجد باید تربیت انسان‌ باشد و مساجد باید مملو از نمازگزار شود.
 
انتهای پیام/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۳۷:۴۴

19 Jan 2020