۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۴۱۸۶۷
امام‌جمعه فارسان:

کمک 800 ميليون توماني مردم شهرستان فارسان به مناطق سيل‌زده

امام‌جمعه فارسان گفت: از همه مردم خير و نيک‌انديش شهرستان فارسان که تا امروز مبلغ 800 ميليون تومان کمک نقدي و غير نقدي را به مناطق سيل‌زده ارسال کردن کمال تشکر دارم.
کمک 800 ميليون توماني مردم شهرستان فارسان به مناطق سيل‌زده
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: فرارسيدن ايام ميلاد منجي عالم بشريت را تبريک عرض مي‌کنم امام زمان (عج) نجات‌دهنده مستضعفان عالم، اميد همه مردم دنيا، خاتمه بخش به ناامني‌ها، جنگ‌ها و خونريزي‌ها خواهد بود.

وي افزود: امام زمان (عج) مي‌آيد و جهان مملو از عدل و داد مي‌شود و همه مردم با آسايش خاطر، راحتي و امنيت، اخوت و برادري زندگي خواهند کرد و از خداوند مي‌خواهيم تا برکات وجودي آن حضرت را شامل حال همه منتظران ظهور قرار دهد.

 وي تصريح کرد: اين روز، روز مستضعفان است خداوند از مستضعفان حمايت کرده است و به همه مؤمنان مي‌فرمايد چرا براي نجات مستضعفان قيام نمي‌کنيد و نمي‌جنگيد؛ يعني مجهز شويد، وحدت و همدلي داشته باشيد و اراده خود را جزم کرده و براي نابودي مستکبران و حمايت از مستضعفان محکم باشيد.

وي بيان داشت: خداوند نگفته مستضعفان حتماً بايد شيعه و يا مسلمان باشند؛ رسول خدا (ص) فرموده‌اند اگر مسلماني بشنود آدمي از هر دين و مذهب و يا غير دين‌دار از او ياري بخواهد اما به فريادش نرسد، مسلمان محسوب نمي‌شود.

امام‌جمعه فارسان بيان داشت: پيامبر گرامي اسلام (ص) مي‌فرمايند: اگر مسلماني صداي مظلومي را که طلب استمداد مي‌کند، بشنوند اما به فرياد او نرسند مسلمان نيستند»؛ اين حديث وظيفه ما را در حمايت از مظلومان جهان نشان مي‌دهد. و اين عين تقواست لذا مجدداً خودم و همه شما بزرگواران را به تقواي الهي سفارش مي‌کنم.

وي گفت: روز ميلاد حضرت مهدي (عج) روز سربازان گمنام امام زمان (عج) است اين مناسبت را خدمت همه سربازان امام زمان (عج) که بدون ادعا و براي رضاي خدا جان خود را به مخاطره مي‌اندازند و نظام، انقلاب و امنيت مردم و کشور را حراست مي‌کنند، خسته نباشيد و تبريک عرض مي‌کنيم.

وي عنوان داشت: شايد ما فقط در اخبار، يک خبر کوتاهي از دستگيري اشرار و باندهاي مواد منفجره و مخدر در کشور مي‌شنويم؛ اما بسياري از جان‌ها به خطر مي‌افتد و چه زحمات طاقت‌فرسايي در پشت اين خبر وجود دارد که ما نمي‌بينيم.

وي اظهار داشت: همه ما مي‌بايد سرباز امام زمان (عج) و چشم بيدار نظام باشيم هر خطري را هرکجا مشاهده کرديم بايد با حساسيت، مسئوليت و جديت آن را به گوش مسئولان برسانيم تا ديگران نتوانند به ما آسيب وارد کنند؛ و از همين جايگاه مقدس از زحمات يکايک اين سربازان گمنام آقا امام زمان تقدير و تشکر مي‌کنم.

امام‌جمعه فارسان در پايان گفت: از همه مردم خير و نيک‌انديش شهرستان فارسان که تا امروز مبلغ 800 ميليون تومان کمک نقدي و غير نقدي را به مناطق سيل‌زده ارسال کردن کمال تشکر دارم.
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۰:۵۹

28 Dec 2019